Eerste keer, de ervaring

Ik weet dat er al een soort van eerste keer topic is, maar dat gaat over de leeftijd. Ik wil eigenlijk weten hoe dat het was. Was het fijn, of juist helemaal niet? Was het iets speciaals, of een one-night stand?

Volgens mij wordt dat daar ook besproken.

Ik heb btw maar een woord: pijn :’)

Voor mij was het meer niet vervelend dan fijn. Ik voelde er niet echt wat van, het was wel bijzonder en ik kan me niet voorstellen om het voor het eerst met een ander gedaan te hebben.

Ja de eerste keer was awkward, niet pijnlijk alleen onwennig denk ik.

T was niet met een ‘vaste vriend’ maar wel met ieman waar ik nooit spijt van zou kunnen hebben en hoewel ik gewoon ontspannen was en t op het moment zelf helemaal niet eng vond deed het best veel pijn. Ondanks dat was het super fijn (niet als in lekker, maar hij was lief en t was gezellig haha) maar op t begin lukte het niet en werd het wat awkward omdat het lang duurde en blablabla. Maar is goed gekomen :’)

Ik vind zo’n topic btw wel leuk, wil ook best andere ervaringen lezen en die worden idd niet echt besproken in dat andere topic.

Verschrikkelijk

Het was echt zo fijn en vertrouwd en gewoon lekker! Had totaal geen pijn of wat dan ook. Me vriend deed het ook heel rustig aan omdat hij wist dat ik maagd was. Hij vond het ook romantisch hoe ik mijn maagdelijk hield voor de ware. Hij is ook de eerste en de laatste.

Een tip voor iedereen: wacht op de ware…

Het deed pijn, maar hij was wel heel lief voor me.

mijn eerste keer was beetje vreemd… de daad zelf voelde ik niet veel van etc. snapte niet echt wat er nou zo geweldig aan seks was ( nu wel hoor ) en toen we klaar waren werden we gebeld door vrienden dat er een vechtpartij was dus konden we gelijk daar heen.
de meest vreemde ervaring tot nu toe

Ja inderdaad, vandaar dit topic. :slightly_smiling_face:

Pijnlijk.
Moest daarna op de fiets terug naar huis, dacht dat ik doodging…

Mijn vriend en ik waren allebei nog maagd, dus je kan wel snappen dat er wat spanningen waren haha. Ik was vooral bang dat het veel pijn zou doen, want k had ook veel verhalen van anderen gehoord. Iedereen is anders, ja I know, maar alsnog ben je dan bang dat je het zelf ook hebt.
Maar goed, op het begin was het een beetje van “en nu?”, maar dat ging snel voorbij. Hij deed heel voorzichtig en het deed op het begin wel pijn en dan stopte hij even en begonnen we gewoon weer te zoenen en te strelen enzo. Daarna totaal geen spanningen en was het gewoon lekker :flushed:. En zoals @Madelief2047 al zei, je hoeft niet perse tot echt de ware te wachten, maar wacht op iemand waarbij alles heel goed voelt en waarmee je het echt wilt doen omdat je veel van hem houd. Klinkt cliché, maar anders krijg je er misschien spijt van dat je dat niet gedaan hebt. Als je wacht is de eerste keer ook meteen erg speciaal ! (vond ik dan)

Liefs x

We hadden een week wat, ik was nog maagd maar hij niet meer. Het deed best pijn maar hij was wel lief. Helaas bleek hij achteraf een enorme zak te zijn, dus het heeft niet lang meer geduurd :slightly_smiling_face:
Ik heb er wel helemaal geen spijt van, het is uiteindelijk ookal lang geleden.

Ben ik het mee eens!

Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat het pijn deed, dus dat zal dan wel niet. Ik bloedde ook niet. Vond er iniedergeval niks aan.

Ik was toen een week of 4 aan het daten en het voelde erg goed dus toen al gedaan(+ik was het zat om maagd te zijn op mn 21ste), sindsdien zijn we nog steeds samen :slightly_smiling_face: Oja en ik had geen pijn of bloeding maar ik was technisch gezien ook geen maagd meer(tampons, sekstoys, paardrijden etc)

In het begin was het even pijnlijk, we waren beide nog maagd dus waren ook best gespannen haha. Paar seconde later was de pijn weg maar hij kwam al dus het was echt maar een minuutje ofzo haha :’). Het is niet dat ik er spijt van heb, maar achteraf zou ik dingen anders gewild hebben. We waren op dat moment een half jaar ongeveer samen.

Ik heb geen pijn gevoeld. Eigenlijk voelde ik sowieso niet zo veel. Of eigenlijk gewoon helemaal niks. Heb wel gelijk geleerd dat je nooit de legendarische woorden ‘Zit ie er al in?’ uit moet spreken.

Ik denk dat het voor ons allebei niet zo’n fantastische herinnering is :’)

mijn eerste keer was niet heel erg aangenaam, al kan ik niet zeggen dat het pijn deed. Mijn vriend was heel lief voor mij, hij af en toe zelfs of hij mij geen pijn deed. Voor hem was het ook de eerste keer en over drie weken zijn wij 3 jaar samen alweer!

Naar. En ik had het idee van ‘oh, is dit het?’ :cold_sweat: