Beste meiden,
Ik zit met een probleempje. Ik ben bijna 17 en ga binnenkort voor het eerst proberen “verder” te gaan met een jongen. We hebben geen relatie, maar ik ken hem best goed en voel me bij hem totaal op mijn gemak. We hebben al vaker gezoend en dingen gedaan maar hebben nooit echt sex gehad.
Hij heeft wel meer ervaring op dat gebied dan ik aangezien hij 22 is en een aantal relaties achter de rug heeft. Hij weet dat ik nog maagd ben. Ik wil zelf ook graag met hem verder gaan, ik ben alleen bang dat ik dadelijk misschien te zenuwachtig ben of “dichtklap” (kan dat?) aangezien ik altijd al moeite heb gehad met tampons inbrengen. (Misschien teveel detail), maar ik kan bijvoorbeeld 1 vinger erin krijgen, maar bij twee doet het al pijn en kan ik niet erg diep gaan. Dus ik ben bang dat sex misschien bijna onmogelijk zal zijn of erg pijnlijk.
Het kan ook dat ik er gewoon teveel overna denk en mezelf zenuwachtig maak. Kun je überhaupt te strak zijn voor de eerste keer? Meiden die gewoon goede ervaringen hadden de eerste keer? Of slechte/pijnlijke? Help please!