eerste keer alleen vliegen

hoi :slightly_smiling_face:
Ik ga morgen voor het eerst alleen vliegen via Eindhoven airport. Ik heb alleen handbagage en en ik heb online al ingecheckt. maar ik ben best zenuwachtig omdat ik niet weet wat me te wachten staat en niet zo goed weet wat ik moet doen. Moet ik me dan nog ergens aanmelden bij een gate?

Ik moet komende zomer ook alleen vliegen voor het eerst, en vind het ook best wel spannend! Maar ik heb wel eerder gevlogen met mijn vriend en volgens mij sprak het allemaal wel voor zich :slightly_smiling_face:

Zorg dat je op tijd op het vliegveld bent, en zoek alles van te voren goed uit! Dan moet het goed komen :slightly_smiling_face:

gelukkig is het rechtstreeks, maar vind het inderdaad heel spannend

Gewoon er op tijd zijn, alles wijst zich wel vanzelf en anders zijn er genoeg mensen die je kunnen helpen! Eindhoven is ook hartstikke klein dus dat komt helemaal goed!

Eindhoven is een fijn vliegveld, je vliegt zeker met ryanair?
Je hoeft hier echt geen 3 uur van te voren aanwezig te zijn, met een half uurtje zou je het nog redden (al zou ik toch wel ruimer aanhouden hoor, minimaal een uur vooraf). Gezien je alleen handbagage hebt hoef je geen koffer in te checken en door de douane gaat daar heel snel, daarna is het op naar de goede gate en boarden maar. Moet goedkomen dus :wink:
Eindhoven is ook niet zo heel groot dat is ook wel fijn

ik ga met wizzair naar budapest, heb er zin in! hardstikke bedankt, dit stelt me gerust