eerste keer afspreken

heeee
ik heb wat vraagjes, het zit zo.
ik heb pas geleden een leuke jongen ontmoet in het openbaar vervoer, ik kreeg z’n msn en we praten elke dag en het voelt heel vertrouwd.
hij heeft me al laten weten dat hij me zag zitten en dat hij me knap vond enzo.
we gaan vanavond wat afspreken en hij komt naar mijn huis toe.
ik dacht eraan om film te kijken.
wat vinden jullie?
en kan ik soms praten onder de film? anders is het zo stil.
bedankt alvast.
xoxo

Hihi, zo heb ik mijn vriend ontmoet.
We zijn naar de bioscoop geweest, en was heel leuk. Nog wel een beetje onwennig, maar niet ongemakkelijk. Daarna zijn we nog ergens wat gaan drinken omdat we moesten wachten op de bus terug.

Daarna was hij helaas ziek waardoor ik hem eergisteren pas weer zag, en toen ben ik bij hem ‘thuis’ (hij zit op kamers) geweest. We gingen film kijken op bed, en we hebben heel veel gepraat. En sinds eergisteren is het dus officieel aan.

Zijn beste vriend heeft zijn vriendin óók zo ontmoet, dus blijkbaar werkt het goed :stuck_out_tongue:

je hoeft niet heel spontaan te zijn om een gesprek te binden hoor :’)
je zegt gewoon; “ieeeeeuw, zag je dat” 0;
maar tijdens een filmpje zeg je sowieso toch niet veel? xD
als je hem ook ziet zitten kan je een beetje op hem leunen of je hoofd op zijn schouder leggen (aa’)

je kan wel praten maar niet de hele tijd want dat verveeld.
maak gewoon wat opmerkingen over de film en klets na de film gewoon weer over vanalles en nogwat.

Het scheelt dat je tijdens een film niet hoeft te praten xD
Maar na de film kun je altijd nog vragen hoe hij de film vond en dat soort dingen.

Ja je kan best praten onder de film
maar als je juist meer zin hebt om te praten is het leuker om gewoon wat door de stad te gaan wandelen of film thuis te kijken

Misschien vind het hij het wel stront irritant dat iemand praat tijdens een film.

Haha je kan wel praten onder een film, maar ik kan daar zelf niet tegen. Ik luister dan ook gewoon nooit omdat ik de film wil zien x’D

Praten onder de film is HEEL vervelend, dan moet je je aandacht focussen op twee dingen en 't mannelijk geslacht is daar sowieso al niet de beste in, dan ben je de verhaallijn kwijt en had je net zo goed niet kunnen kijken.

Al ben ik met mijn vorige ex wel naar de bios gegaan als eerste afspraak, maar ik raad het niet aan om een film te gaan kijken ieg.

Ik zou het juist wel doen, juist omdat je dan niet veel hoeft te praten…
en wat boeit het als je de verhaallijn kwijt raakt:P dan moet je die film nog maar een keer kijken hoor :stuck_out_tongue:

die werkt altijd :’)

Ik heb vorige week ook met een heel leuke jongen afgesproken bij mij thuis en toen hebben we ook een film opgezet. Veel van de film hebben we niet gezien, omdat we elkaar aan het plagen waren, dus het ligt echt een beetje aan jezelf hoe het verloopt met een film. Of je kunt die film dus echt serieus afkijken of je kunt hem gaan plagen en dan gebeurt er altijd wel iets.

haha idd

Koop wel snacks.

Inderdaad, misschien vindt hij het wel schijtirritant als je gaat praten tijdens de film. Begin dus geen compleet gesprek, maar af en toe een opmerking kan wel. Ik zou het verder gewoon aan hem overlaten; hij ziet jou zitten, dus hij begint maar met praten/pakt je hand maar/weeet ik veel :]. Veel plezier!

het ligt er echt aan. toen ik de eerste keer af ging spreken met mn vriend, hadden we ook een film gezet, misschien de eerste minuut gekeken en de rest van de film alleen maar gepraat. daarna hadden we volgens mij nog een film opgezet maar daar hebben we ook niet naar gekeken. het ligt er gewoon aan, het wijst vanzelf.