Eerste keer, 2e?

Hoi,
Ik heb een vraagje (Weet niet of er al zo’n forum is geplaatst)
Bij de meeste meiden doet het pijn als ze het voor het eerst doen, en bloeden dan ook meestal
Maar hoe gaat het dan bij de 2e? En de 3e?
Doet het ook bij de tweede keer pijn?
Ik heb het nog 1x gedaan, en dat deed veel pijn en heb er niet van genoten
Gaat dat de tweede keer veranderen?

xxx

Als ik moet geloven wat ik lees, is het alleen de eerste keer zo.
Maar dat zeg ik niet uit ervaring hoor! :wink:

*Wacht maar even op andere reacties 0=)

ben zelf nog hardstikke maagd :wink: maarre heb het er wel eens met een vrienidn over gehad… zij had de 1e 2 x niet heel veel pijn ofzo, maar ze kon er niet van genieten, 3e keer wel.

Oke dankje! De 2e keer zal dus ook pijn gaan doen… :frowning_face:

Bij mij deed de 2e keer geen pijn… Maar de eerste x ook maar heel even, en ik bloedde ook niet! Dus verschilt per persoon maar als je gewoon goed ontspant, niet nerveus bent en goed opgewonden dan moet het lukken :stuck_out_tongue:

Bij mij deed t geeneenkeer pijn, ik was lekker ontspannen enzo en er echt klaar voor, dus geen last van pijn gehad… Hoe vaker je het doet, hoe lekkerder het wordt, dat is wat ik ervan heb geleerd ! :stuck_out_tongue:

bij mij doet t nu nog steeds wel pijn…
1 keer deed echt nietnormaal pijn.
maar ja hij is gewoon beetje groot…
moet heeel erg ontspannen zijn zeg maar, wil t goed gaan…

Ik bloede niet, maar de eerste keer deed ZO’n pijn. Ik dacht dat ik doodging :stuck_out_tongue:. En dat duurde nog wel een paar maandjes denk ik :wink:

1e x pijn
2e x pijn maar ging aan het einde wel beter
3e x pijn maar minder en pijn was sneller weg naar mate we bezig waren…
4e x toch nog een klein beetje pijn maar gewoon goed oefenen dus :stuck_out_tongue:

bloeden geen last van gehad

eerste paar keren deden bij mij ook wel pijn, maar steeds minder & ik denk dat als je vriend voorzichtig is dat t dan minder pijn zal doen :wink: tenminste bij bij wel
ik heb geen last van bloed gehad!

hmmm het ligt aan je zelf, als je gewoon goed ontspant en niet gaat “knijpen” zal het al minder worden… bij mijn deed de eerste keer helemaal geen pijn, en ik bloede gelukkig ook niet, dus ga er niet tegen opkijken het zal iets zijn waar je even doorheen moet je zal het vanzelf wel lekker gaan vinden :wink:

1ste keer deed bij mij echt pijn
2de keer minder
3de keer weer iets minder en ja de 4de keer voelde ik haast niks meer, tmoet gewoon als het waren een beetje rekken.

Dat hangt van persoon af.
Bij mij deed het de 1ste x veel pijn,
maar het gaat beter nu :relieved:

x

Inderdaad, kan nog wel vaker pijn doen maar dat komt omdat je je dan niet ontspant! Moet je vriend jou kietelen komt het wel goed :relieved:

ik heb nooit pijn gehad… ik denk dat dat ligt aan hoe ontspannen je bent en of je er wel helemaal klaar voor bent.

.

Nou… het deed echt pijn… -__-
Maar dat werd steeds minder…,

Liefs,

x

Hangt ervan af of je je ontspant. Anders gaat het wel nog pijn doen. :wink:

Bij mij was de tweede keer veeeeel minder prettig dan de eerste keer, omdat ik nu wist wat er komen ging en me minder kon ontspannen toen.

Ik heb nooit pijn gehad… Maar ik merkte gewoon dat ik de 2e keer nog meer ontspannen was :slightly_smiling_face:.

xx