Eerste indruk.

Lief en stil

op de middelbare school dachten ze dat ik echt een trut was.
en op mbo iemand die doet wat ze zelf wil, zolang ze maar gek kan doen.

“Heel raar.”
:'D zei een van mn beste vriendinnen op de middelbare school (ah, vroeger…). Leuke is dat ik precies hetzelfde over haar dacht.

“Veel pratend iemand”

“je praatte en lachte altijd zoveel”

‘Iemand met een ‘het boeit me niet’ instelling, maar niet arrogant.’

[i]verlegen en schattig en vrolijk

ik hoor nooit wat anders.
ik blijk uiteindelijk een gek, raar meisje te zijn, maar wel aardig hoor (en schattig haha). ;p

[/i]

Stil…
En dan na een half jaar krijg ik te horen dat ze me grappig vinden en dat ik anders ben dat ze dachten (lees: dat ik veel praat).

Op school vinden/vonden ze mij een stil meisje, maar thuis is het wel anders hoor :’)

ze zeggen altijd mooi meisje :x
maar ik vind mezelf echt niet mooi
het is niet zo dat ik dan ga zeggen dat ik lelijk ben omdat ik aandacht nodig heb
ik vind mezelf toruwens ook niet lelijk, maar ook niet mooi,
en ze zeggen ook heel vaak dat ik arrogant ben

mensen over het algemeen; raar
ze snappen mijn humor niet…

Toen ik de bedoeling van dit topic las, dacht ik aan de 1e schooldag in de tweede.
Ik kwam de klas binnen met mijn beste vriendin. En iedereen was heel rustig enzo, en wij hadden zo’n pen met een balletje dr aan hangen en als je op zo’n knopje drukt schiet dat balletje weg. Dus wij zo naar elkaar met die pen en dat balletje de hele tijd. Dus in de eerste les van de 2e klas werden we er gelijk al uitgestuurd. Dat mens had zoiets van :‘Die zijn gestoord’ weetje…
Maar over het algemeen gewoon rustig af en toe gestoord maar gewoon stil in de klas enzo

Lief, schattig en verstandig. X]

Ik weet niet waarom mensen dat altijd van mij denken. Ik bedoel, ja eh… lief en schattig dat is natuurlijk iegen mening, maar verstandig dat is toch wel iets wat ik nooit zal worden.
-oké, een beetje-
en ook wel rustig, maar dat ben ik in het begin wel. ALs ik dan los kom, dan ben ik echt veeeeels te druk. ^^

wij hebben hier een opdracht van school mee gehad, moest je bij de eerste les over iedereen opschrijven wat je eerste indruk was qua thuissituatie, hobbys en innerlijk. was heel leuk om te zien en te doen (:

bij mij vooral: heel aardig, rustig, stil, verlegen, betrouwbaar, verstandig.

sommige zeggen heel stil, maar sommige zeggen juist heel erg druk, ligt eraan waar ik ben ;p
als ik ergens ben tegen mn zin in dan is het stil en anders is het heel druk

Precies hetzelfde. Ik krijg heel vaak te horen dat mensen eerst denken dat ik heel lief en verlegen ben. Maar dat ben ik helemaal niet, ook niet verlegen enzo!

haha,

'n vriend van me zei
‘In t begin vond ik jou zoo’n enorme bitch… echtwaar =0
MAAR NU BEN JE ECHT SUPER AARDIG EN LEUK HOOR =D’

whaha, was echt droooog :x

en verder nooit echt iets gehoord
OJA
1 ding

loes… was 'n vriendin van m’n beste vriendin,
ik mocht d’r niet

2 jaar later.
BESTE VRIENDINNEN
&&&&&nu nog ^^

whaha… times change

Dat ik veeeels te veel praat, enorm druk en gek ben, dat ik veel lach enz enz
En soms ook wel dat ik arrogant ben.

ik kwam blijkbaar heeel erg verlegen over :flushed: nu al veel minder gelukkig.