Eerste hulp bij irritant niet willen afvallen?

Hello hello ladiesss,

Ja jullie kunnen het al zien aan de titel. Ik ben nu zo’n 3 weken bezig met bewegen/sporten, en hoe zeer ik er ook op let mijn eet gedrag weet zich maar niet te willen aanpassen… Ja ik weet het ik weet het, neem een appel ipv een koekje, Tryinnnng!

Vertel me is wat jullie ervaringen zijn met (afvallen) en het veranderen van jullie eetpatroon?
Help is needed!

Loves,

Genoeg eten zodat je minder trek hebt in ongezonde dingen.

Edit: Verkeerd gelezen

The same here, ik eet ook gezond en sport genoeg. Toch willen de kilo’s er niet af… :hammer:

Als jij gewoon in één keer kapt met alle ongezonde dingen, heb jij na 3 weken wel zoiets van: aah prima zo. Dan hunker je echt niet naar de koekje. Gewoon de knop om zetten!

Hi!

Laten we even de feiten onder ogen zien… 3 Weken is niets. Natuurlijk hoort er wat verandering te zien zijn maar bezig met bewegen/sporten. Wat bedoel je daar mee? Loop je hard, doe je aan krachttraining, fiets je?

Daarnaast is eten het belangrijkst van alles, als je niet juist eet zal je sws geen verandering zien. Daarnaast kan ik ook niet opmaken hoe je nou hebt gegeten. Je zegt dat je het probeert maar dat betekent dus niet dat je de afgelopen tijd goed en gezond hebt gegeten. Dit kan naar jouw gevoel/idee wel zo zijn, maar hoeft niet.

En dat kan dus de reden zijn dat je geen verandering ziet.

Sorry voor de harde ondertoon, maar ik blijf me verbazen over de mensen die denken dat ze een maandje voor de zomer wel even een strakke buik kunnen krijgen. Ik zeg niet dat jij dit doet, maar ik zie het veel, en het is niet mogelijk :wink:

Voor een nieuwe lifestyle + fit zijn zal je moeten trainen en doorgaan. Weken, maanden misschien wel jaren!

Anyways mijn eigen ervaring, doorgaan :wink: Ik ben nu dik een jaar hard aan het trainen en merk sterke goede veranderingen. Maar het vereist discipline!

Helemaal eens met ladyhd. Had t niet beter kunnen verwoorden :slightly_smiling_face:

Hmmm ik vind het ook een beetje een vaag bericht. Maar wat ik er uit op maak is dat je nu 3 weken bezig bent met afvallen. Bewegen en sporten lukt wel, maar gezonder eten niet?

Mijn tip: Probeer het niet allemaal in één keer te doen. Bouw het langzaam af/verander het langzaam.
Dus laat de mayonaise aan de kant liggen, maar gebakken aardappeltjes eet je nog wel.
Pak in plaats van een zak chips, een handje chips.
Dan kan je dingen gaan veranderen… dus in plaats van een koek een lekker stuk fruit etcetera.

Je moet niet alles in één keer willen, want geheid dat het dan mis gaat en dan voel je je daar alleen maar rot over. Kleine stapjes.

:sunglasses: