eerste hulp bij DROOG STUG PLUIZIG GLANSLOOS haar..

kokosolie shampoo van palmer’s werkt bij mij echt heel erg goed, ik had altijd heel droge krullen. nu gewoon mooie krullen. en best glanzend

Bij mij werkt in ieder geval de CHI stijltang heel erg goed (maar die is vrij duur) en qua producten werken de volgende het beste bij mij:

• H’suan Wen Hua haarmasker (Lush)
  • Trichomania shampooblok (Lush)
  • American Cream conditioner (Lush)

Dan pluist m’n haar het minste en m’n haar knapt er ontzettend van op (zelfs mijn kapper vroeg zich af hoe het kwam dat mijn haar zo gezond en glanzend was)

john frieda vind ik goed werken.
zelf heb ik ook producten van de kapper, redken.
maar een leave-in crème is aan te raden.

→ SERUM (!)

Hmm ik had een keer een zelfgemaakt haarmasker dat ik persoonlijk wel gode vond werken. Ik had daarvoor 1 goede rijpe avocado, 1 banaan, wat olijfolie en wat honing in de blender gestopt. Werd een lekkere vette groene blub die ik een flinke tijd heb laten intrekken. Mn haar werd en mega glad en glanzend van. (na twee keer uitwassen, dat wel.)

Ik weet niet of je dit al doet; maar je haar nooit met heet water wassen, niet borstelen als het nat is, niet stijlen/ fohnen/ krullen, en ik geloof dat ik ook ooit ergens heb gelezen dat je haar met een theedoek drogen helpt tegen pluis.
Hoop dat je hier iets aan hebt! (:

Anti Frizz Schwarzkopf.

http://ep.yimg.com/ca/I/yhst-77063679085794_2074_209391042

Helpt sws tegen pluis en glansloos haar. Maar droog gaat vaak samen met pluis dus daar werkt het ook aardig tegen.
Doe je heel lang mee

ik heb ergens gelezen dat je haar naspoelen met koud water helpt voor de glans, maar hoe je pluis voorkomt weet ik niet. ik heb het zelf namelijk ook en heb al vele trucjes uitgeprobeert, zonder resultaat…