eerste hulp bij DROOG STUG PLUIZIG GLANSLOOS haar..

Help! Help! Help! Help!
Mijn haar is zooo ongeloofelijk droog en stug en bah ook frizzy…
Iemand tips? En als je je haar laat uitdunnen, kan je dan pluis verkomen of niet?
alvast bedankt!

Conditioner gebruiken? Of een haarmaskertje. Of heb je dat al geprobeerd…

@ Creacore mjaa ik heb al best veel geprobeert!
onder andere:
-Gliss kur haarmasker
-Gliss kur ‘Asia’ conditioner
-Gliss kur ‘Intens brown’ shampoo
-Gliss kur ‘Intens brown’ conditioner
-Garnier ‘fructis’ haarmasker
-Garnier ‘fructis’ conditioner
-Garnier ‘fructis’ shampoo
-L’oréal ‘Elvive’ conditioner

Dus mja al redelijk veel :stuck_out_tongue:

Wow, das een hele waslijst ja xD
Je kan naar de apotheek gaan, misschien hebben ze Vichy producten voor droog en pluizig haar.

Mja heeft Vichy ook een haarlijn? wist ik nie … :flushed:

oehh,
ik heb ook droog, glansloos haar.
mjaa, misschien kun je naar de kapper gaan, vragen om advies etc.
ze hebben daar ook shampoos, misschien zijn die wel goed…
ik denk wel dat ze zijn wel prijzig :stuck_out_tongue:

Mja dat geloof ik x)

Ja, ik heb eens anti-roos shampoo voor vette schilfers gebruikt. Kan me de werking niet herinneren, en ik vond het nogal duur spul dus ik heb het maar 1 keer gekocht.

Of je kan van die serums gebruiken,
die zijn ook goed.
ik heb nl ook 1 van de kapper iets met indola ofzo
was wel 10 euro
maar is wel goed hoor
btw stijl jij je haren? ;o
dat kan ook de oorzaak zijn

het beste is om naar de kapper te gaan voor advies, vaak hebben ze ook monsters die ze je mee kunnen geven, en als het een goede shampoo is maakt het toch niet uit als ie iets duurder is dan in de winkel?

Zulk haar had ik dus ook, het enigste dat bij mij geholpen heeft is de CHI-stijltang/steiltang. Jarenlang heb ik allemaal middeltjes geprobeerd (ook dure van de kapper enzo), maar niets hielp daarvan. Hooguit dat het iets meer ging glanzen, maar het bleef altijd enorm pluizen.

Ik heb een haarkuur mee gekregen voor echt enorm droog haar, het werkt opzich wel maar naar 1 dag is de glans er weer af, ik moet leren leven met droog haar :pensive:

Misschien moet je wat gaan proberen van Pantene, dat verkopen ze bij de Kruidvat. Ik heb zelf de glad&zijdezacht en ik merk wel dat het wat helpt.

Eerst maar eens naar de kapper, dan is al een deel van dood haar weg (meteen nieuw hip model er in :grinning:). Dan moet je je haar wassen met shampoo’s die voor droog en pluizig haar zijn, niet droog föhnen of stijlen. Als het helemaal droog is, is het vaak erg pluizig, moet je er EEN KLEIN BEETJE wax in doen, niet teveel, dan wordt je haar vet… En dan moet wel weg zijn. :cold_sweat:

JE HAREN NIET UITDUNNENENENEN!!!
JE KRYGT ER ZIELIG KAPOT HAAR VAN :slightly_smiling_face:
k spreek uit ervaring :stuck_out_tongue:

Ik heb er ook last van.
Conditioner van Elseve tegen droog haar (oranje) helpt wel bij mij.
Stijlen doe ik niet de eerste dag nadat ik het gewassen heb, maar de tweede.

mijn haar pluist ook snel… ik heb toen de care&repair creme van andrelon gebruik (dit kun je ook in je droge haar smeren) werd mijn haar heel zacht en glad van… miss heb je er wat aan want het is ook zeker niet duur!

1. Je haar met koud/lauw water uitwassen! Helpt. je krijgt meer glans niet dat doffe.
  2. Biosilk olie van de kapper! en je hebt geen pluis meer.
  3. NIET fohnen… erg slecht voor je haar.
  4. En je haar niet kammen als het nat is! breken de punten af en gaat het meer pluizen

zo hoop dat je er wat aan hebt:)

Niet kammen als het nat is ?:expressionless: Kan je het wel borstelen als het nat is ??

Ik heb ook droog en pluizig haar. Ik heb echt veel geprobeerd, maar weinig helpt. Ik heb toen mijn haar geverfd met henna haarverf en een beetje olijfolie erin. Het hielp wel een beetje, maar ik zou wel glanzend haar willen hebben. Haarmasker helpt ook niet zo bij mij.