Eerste GS Flashmob 16 april! ♥

Hoi mensen!

Schrijf je hier in voor de Girlscene Flashmob volgende week zaterdag, 16 april.

Wat? Een Freeze
Waar? Utrecht Centraal Station
Wanneer? Zaterdag 16 april, om 16:00 begint de flashmob

De bedoeling is dat we om 15:30 verzamelen voor de Starbucks op het station. Een van de organisatoren zal daar met een spandoek of een bord staan met daarop ‘girlscene’. We bespreken het plan even door met alle deelnemers en om 15:50 gaan we uit elkaar. Om 16:00 zal een organisator het fluitje laten klinken en iedereen staat dan doodstil. Om 16:05 klinkt datzelfde fluitje weer en dan loopt iedereen weg. De flashmob is afgelopen.

Extra informatie en tips:

• De bedoeling is dat je roze kleding aantrekt, of iets met roze doet; dit kan ook roze lippenstift zijn, of een roze paraplu. Dit omdat het een girlscene flashmob is en dit moet wel herkenbaar zijn. Probeer zoveel mogelijk vóór de flashmob het roze te verbergen, en een minuut voor de flashmob kun je dan bijvoorbeeld je vestje uitdoen als je een roze shirt aanhebt.
  • Verzin een originele voorstelling. Ga bijvoorbeeld je lippen stiften, verwikkel jezelf in een paraplugevecht of geef je vriendin een high five en bevries terwijl jullie handen in de lucht zijn. Maak er wat van!
  • Probeer niet te lachen. Dat is lastig, maar het effect van de flashmob gaat wel weg als iedereen begint te lachen.
  • Neem vriendinnen mee! Hoe meer hoe beter.
  • Vertel, behalve de mensen die meegaan, zo min mogelijk mensen over de flashmob. De bedoeling van een flashmob is namelijk dat het geheel onverwacht komt.
  • We proberen mensen te regelen die willen filmen. Wil jij wel filmen? Zet dat dan in het mailtje naar onderstaand e-mailadres.
  • Oja, tip van een ervaren flashmobber; je krijgt spierpijn als je stilstaat. Probeer het te negeren en blijf stilstaan, want later zul je een geweldig gevoel hebben!

Doe je mee? Stuur een mailtje naar flashmobgirlscene@hotmail.com en vermeld met hoeveel mensen je komt!

De flashmob gaat niet door als we minder dan 40 mensen hebben. Dus zorg dat je erbij bent, mis het niet :grinning:

een upje dus :’)

Balen dat ik in Limburg woon… heb geen zin om ¤36,- te betalen voor een retourtje :’)

Superleuk! Ik hoop dat het door gaat. (:
Helaas kan ik niet komen, ik woon in België.
Veel succes!

Utrecht is een beetje te ver voor mij, maar alvast veel plezier en succes met de flashmob!:slight_smile:

up!

omg dit is zo jammer, ik woon serieus 4 minuten ofzo van starbucks vandaan, maar juist DIE DAG moet ik ergens anders heen ver weg :frowning_face::frowning_face:

hee misschien kom ik nog mensen tegen want ik moet daar wel zijn toevallig rond die tijd x)

als het nou Enschede CS was zou ik mee doen :stuck_out_tongue:

shiit ik moet werken Ik wil ook meedoen!!!

waarom is al het leuke altijd op mijn verjaardag.

x

Ja… Als het nou in Enschede was deed ik zeker mee! Utrecht is toch wat te ver weg… Jammer!

Huh is een flashmob stil staan? Dat is toch een dansje? :stuck_out_tongue:

't kan van alles zijn van stil staan tot 'n dansje tot 'n kussengevecht etcetera.

Een flashmob is met een grote groep mensen iets doen wat voorbereid is en waar anderen niks van af weten. Dat kan dus een dansje zijn of gewoon een ‘freeze’ :stuck_out_tongue:

jeetje ): marjolein reageert maar niet op mijn homepage request
kan iemand met haar in contact komen?

uuuuup
marjolein komt er maandag op terug :grinning:

Haha geweldig, maar ik kan het niet en het is te ver =(