eerste foto's, meningen? =)

weg.

ben van plan een nieuw topic te maken als ik wat meer foto’s heb, en heb in ieder geval de watermerken erafgehaald haha xD

Mooi! Maar die meeuw is volgens mij van een grote afstand genomen en heel erg ingezoomd, daardoor issie niet zo heel scherp.
Meer? :slightly_smiling_face:

Dankje =)
en haha ja klopt, het was eerlijk gezegd ook de bedoeling dat de achtergrond wazig werd maar het lukte niet goed omdat die meeuw steeds bewoog :3

En ik wil best wat meer posten, maar ik heb echt geoefend op vakantie dus ik ben bang dat het grootste gedeelte wat saaie vakantiekiekjes zijn :’) Ik ben al bezig- en ga als de cursus begint - met andere foto’s te maken en bedenken.

Ik vodn er veel hele mooi alleen nr. 5, 6 en 8 vond ik niet zo mooi. Die van het prikkeldraad vond ik heeeeeel mooi. :grin:

Dankje! kun je misschien ook zeggen wat je er niet zo mooi aan vind? dan kan ik daarop letten de volgende keer (:

oja ik moet er even bij zeggen dat bij mij de originele foto van bv. de spin véél scherper is, ik kan echt de haren tellen, denk dat de kwaliteit door uploaden minder wordt… erop klikken helpt wel een beetje.

en ik ben bezig met uploaden, dus ik post zo wat andere foto’s =)

11 tm 15 zijn nieuw!

nu stop ik ermee voor vandaag,
ben benieuwd naar reacties!

oeh, keileuke foto’s!’
persoonlijk vind ik 8&9 heel mooi :3

Ik ben geen ‘kenner’ ofzo, maar ik vind jouw foto’s echt mooi!
Die met die prikkeldraad spreekt me het meest aan :slightly_smiling_face:

Bedankt!

Is dat een muis? Lijkt eerder een beverbeest ofzo. Leuke foto’s : )

Mooi! maar erger me een beetje op je naam midden in de foto’s, behalve bij die van de meeuw… daar zie je hem niet zo goed!

Dankjullie ^^
& haha ja ik weet het, maarja als ik ze op de rand zet worden ze er zo afgeknipt als iemand dat zou willen. En ik ben het watermerk nog wat aan het verfijnen :angel:

Ik vind die met die vlinder echt héel erg mooi! :]

Ik vind de meeste wel mooi voor een beginner :slightly_smiling_face:
En volgens mij ben ik daar ook op vakantie geweest :stuck_out_tongue:

Ik vind ze heel mooi!
Maar ik vind het wel een beetje overdreven om gelijk zo overduidelijk dat Karlijnphotography erop te zetten. Naar mijn mening zet je dat er pas op als je al wat langer fotografeert.

de meeste foto’s zin heel mooi! wat voor camera heb je gekocht? :slightly_smiling_face:

Dankjullie!
Ik heb de panasonic FZ38 gekocht =)

@ TessZ; ik snap wat je bedoeld. eigenlijk is het inderdaad nogal overdreven; ik wou er gewoon íets op hebben dus ging nogal enthousiast photoshoppen. En zoals ook in de beginpost staat, ik ben bezig een fatsoenlijke te maken ^^

Oeh wauw!
Ik vind ze echt heel erg mooi!
Die van die meeuw is de enige die ik wat minder vind.

dankje :grinning:

de watermerken heb ik inmiddels wat verkleind/subtieler gemaakt haha

upje!
jammer dat het zo’n rotweer is, ik had een ideetje om te proberen maar het regent echt al dagen :[
misschien post ik zo nog wat foto’s van mijn vakantie…