eerste date

hoi,

ik had e jongen toegevoegd van school en dan ook zijn vriend (andere school)
dan heb ik 2 keer heel kort met hem gechat
en dan antwoorde die nie meer dus heb hem met rust gelaten.
later ben ik naar een festival gegaan en heb ik hem en die jongen van school gezien en nu vandaag heeft hij iets gezegd van een fto van mij dus ik dan vrgn op de chat kan het zijn dat ik jouw heb gezien op dat festival.
en dan hebben we weer kort gepratn en vroeg hij waar ik woonde en toen vroeg hij of ik er alleen kon komen en nu wil hij dus een keer afspreken :grinning:
maar wat kun je allemaal doen op een date ofzo
en ook vroeg hij nu juist: toen daj me zeg wa dacht je dan ?
en ik heb dan gezegd: dien ken ik :stuck_out_tongue: van op facebook en dan em hhaa en nu vraagt hij nog dingen…

nu ben eigelijk wel happy :stuck_out_tongue:

en sorry als er al een topic hier over is :confused:

grtjs

Typ alsjeblieft fatsoenlijk Nederlands, ik snap er haast niets van. :\

[b][message=9282563,noline]AutumnRain schreef op 15 August 201117:40[/message][/b] Typ alsjeblieft fatsoenlijk Nederlands, ik snap er haast niets van. :\ ~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~~~[/b]

Ga naar de bios?

Wow, dit is echt heel vervelend lezen inderdaad.

au mijn hersenen…

DIT is dus je vraag? :“maar wat kun je allemaal doen op een date ofzo”
Nou, kijk naar wat jullie allebei leuk vinden en kies daar iets uit.

sorry maar ben vandaag een beetje hieper :stuck_out_tongue:
en ik ben een belg en typ met afkortingen enzo
sorry
kzal der op lettn

ja en sorry dat het wat onduidelijk is :confused:

Geeft niet, maar het is een beetje een mengelmoes van ‘YES hij vindt me leuk!’ en ‘ik heb een vraag’

Ik snap dat je enthousiast bent, haha

Ooooh, zo. Nou ik ga altijd graag lunchen met me vriend. We hebben een keer gekard, dat is ook echt heel gaaf.

film kijken is leuk, hoef je niet teveel te zeggen je maakt meestal geen blunders en zoals in de film afscheidskus??.. bij mij wel altyd :wink:

film kijken is leuk, hoef je niet teveel te zeggen je maakt meestal geen blunders en zoals in de film afscheidskus??.. bij mij wel altyd :wink:

dat zullen we zien eh :slightly_smiling_face:
maar moet eerst nog werken en hij heeft gezegd dat ik maar een sms moets sturen wanneer dat ik kan en dan gaan we verder afspreken

film kijken is altijd leuk en makkelijk :slightly_smiling_face:

typ maar voluit, afkortingen en in het West-Vlaams is heel vaak irritant om te lezen…
Zo zeg je ook TYPEN en niet TYPN
en IK ZAL ER OP LETTEN en niet KZAL EROP LETTN

We zitten hier op een forum met zowel Belgen als Nederlanders, dus een beetje AN is aangewezen =) Op msn en die andere dingen doe je wat je wilt

oja en OT:film of iets gaan drinken, of een film bij hem thuis kijken, kan ook

zal ik op letten :slightly_smiling_face:

Gefeliciteerd!
Neem niet te snel please!!?!
Dan moet ik die ene aanspreken! Xd

haha kzal proberen :stuck_out_tongue:

Wow, waar heb jij Nederlands geleerd?

Ga picknicken! Als het lelijk weer is; binnen picknicken! (heb ik ook gedaan tijdens een date)