eerste date

de titel zecht het al ik heb voor het eerst een date
ik ga met een jonge die ik best wel leuk vind naar de film
hij vroeg het heel lief want hij zij tegen mij dat als het mij beter uit kwam we het ook na mijn pww konden doen (heel lief dus)
maar nu mijn probleem ik heb wel vaker dat ik jongens leuk vind maar dat het na een paar weken dat gevoel weg is
ik ben bang dat als ik dalijk ik de bios zit met hem dat ik helemaal niks meer voel voor hem dan ga ik me schuldig voelen
help!!!

Als je niks meer voor hem voelt dan zou ik zeggen sorry maar ik wil geen tweede date meer met je. Maar het hoeft ook niet zo te zijn.

Ik zou er gewoon van uit gaan dat je hem dan nog leuk vind. Als je er nu al bang voor bent dat je hem dan niet meer ziet zitten dan wordt het niet veel lijkt mij. En als je dan in de bios zit en je denkt dat hij het toch niet is voor jou kan je dat toch gewoon zeggen?

Komt waarschijnlijk omdat de spanning en nervositeit die je vóór de date hebt, er dan al af is. Maar in dat geval moet je inderdaad gewoon eerlijk zijn.

ik ben ook bang om alleen te zijn met een jonge omdat ik dan iedere keer denk dat ze me willen zoenen en ik ben gewoon bang om te zoenen het lijkt me zo eng :’(

ik vind het een beetje raar dat je dat nu al denkt, sorry…
als je zo aan een euh relatie begint is dat niet echt een goed iets lijkt me…
iig,
als hij dan naar een 2e date gaat vragen, en het gevoel bij jou weg is.
vraag dan gewoon of het als vrienden kan? of stel voor om met een groep te gaan?
het beste advies i hierboven natuurlijk al gegeven, het gewoon zeggen.

ja maar weet je hoe dat komt omdat ik dat tot nu toe bij alle jongens gehad heb dat het gevoel zo snel weg is en dan dank ik laat maar weet je dan vind ik het gewoon zielig dat ik na de eerste dat al meteen zeg van neit gewoon

gewoon het beste er van proberen te maken! en vooral proberen te genieten…
vind je het uiteindelijk toch niks! dan is hij misschien gewoon niet de gene die je zoekt!