Eerste date ?!

Heyy,

Ik heb op Tinder een hele leuke jongen leren kennen. Na een week of 2 hebben we Instagram,snap en ook nummers uitgewisseld. We appen nu iets langer dan 2 maanden. We willen binnenkort een keer afspreken, maar ik vroeg me af, hoe gaat dat… zo’n eerste date? Ik ben zelf nog nooit op date geweest, dus ik heb geen idee. Wat is het beste wat je kan doen op date om elkaar beter te leren kennen en het gemakkelijk te maken. Hoe zorg je ervoor dat er geen ongemakkelijke stiltes vallen? Wat zijn goede gespreksonderwerpen? Zoen je al op een eerste date? Ik word over 2 maanden 17 en hij is 20.

Zoveel vragen… help :cold_sweat:

Bedenk voor jezelf wat vragen die je hem kan/wil stellen, als er dan een stilte valt kan je een vraag stellen. Er kunnen natuurlijk af en toe alsnog ongemakkelijke stiltes vallen maar dat kan je verwachten op een eerste afspraakje.
En als je wil zoenen dan doe je dat en anders niet. Je moet je niet gedwongen voelen om iets te doen (en natuurlijk afwachten wat hij wilt) maar als je je er goed bij voelt kan je best zoenen op een eerste date

Je kan wat gaan drinken, een wandeling maken, iets dorn wat hij/jij leuk vindt om elkaars hobby te ontdekken oid, iets actiefs, enz…

En met zoenen moet je echt zelf weten, alleen doen als jullie het allebei willen, elkaar niet pushen.

Veel plezier iig! :slightly_smiling_face:

Aah wat leuk :slightly_smiling_face:.

Er zijn zat ideeën om te doen op de eerste date:
-je kan ergens wat gaan drinken.
-Bios is niet super goed idee omdat je hier niet met elkaar kan praten en elkaar ook niet zo goed leert kennen( wel als jullie bijvoorbeeld daarna nog een drankje gaan doen of ervoor).
-Je kan ook ergens wat gaan eten (bijv. ik weet niet of er een happy italy in de buurt zit dat is niet zo prijzig).
-Daarnaast kan een boswandeling maken en misschien ergens gaan picknicken.
-Samen koken

Maar op internet vindt je ook heel veel ideetjes om te doen.
Daarnaast je kan inderdaad zoals hierboven al wordt gezegd al van te voren bedenken wat je kan vragen.

Ik had ook laatst een eerste date het is toch wel altijd spannend en ik was ook bang van, straks hebben we elkaar niks te vertellen en ontstaan er ongemakkelijke stiltes. Maar het gesprek kwam vanzelf, en tuurlijk waren er wat stiltes maar dat is normaal. Niet te veel druk maken :slightly_smiling_face:. En ook als hij wat vertelt vraag er op door !

En over dat zoenen, dat komt vanzelf of het komt niet. Het kan , maar doe waar je zelf goed bij voelt.
Heel veel plezier alvast , no worries het komt allemaal goed.