Eerste date?

Hallo,
ik zit met een klein probleem want weet niet wat ik moet doen op de eerste date.
Een vriendin van me wil me koppelen aan een jongen maar heb hem tot nu toe maar 1 keer gezien. :flushed:
We praten nu ongeveer al anderhalve maand op whatsapp, en we willen beiden echt heel graag wat samen gaan doen.
Alleen weten we niet wat we kunnen gaan doen…
Help me

Naar de bios?

Hmm, er zijn zoveel dingen die je kunt doen!
Je zou naar de bioscoop kunnen gaan, alleen dan wordt er minder gepraat en meer film ‘‘gekeken’’.
Je zou natuurlijk ook samen naar het strand kunnen er daar een wandeling maken, als is het daar natuurlijk wat koud voor!

Bowlen :slightly_smiling_face:. Dan ben je bezig, maar kan je ook best tussendoor praten. Of poolen. Als je dat niet kunt, kan hij het je leren. Of samen klunzen als hij het ook niet kan.

ga samen wat drinken in de stad of bij jou/hem filmpje kijken.
schaatsen in de stad op een kunstbaan (veel fysiek contact)

Nodig hem bij jou thuis uit, of jij naar hem en ga samen een film kijken. De gesprekken komen dan vanzelf! Succes xx

Ja ik heb het al eens met hem over de bios gehad maar hij houdt daar niet zo van dus denk dat het niet de bios gaat worden. Maar filmpje thuis is wel heel leuk! Dankje!

Naar de film lijkt me leuk en zoals Euforie zegt, wordt er dan misschien niet zoveel gezegd maar als het dan niet zo goed bevalt is dat dan weer een soort safe. Als het je wél bevalt dan kan je altijd voorstellen om erna nog iets te gaan drinken zodat jullie wel kunnen babbelen.