Eerste date

Haii,

Ik heb woensdag mijn 1e date met een jongen die ik via twitter toevallig ben tegengekomen. We hebben een poosje gemaild en willen nu graag afspreken omdat hij mij wel een leuke jongen lijkt. Ik heb hem toevallig 1x gezien op zn werk, maar niet gepraat ofzo omdat ik hem toen nog niet kende.

Nu willen we dus een keer afspreken en zijn van plan om een film te gaan kijken bij mij thuis, ook vroeg ie of ik wilde zwemmen. Ik durf wel, maar weet niet of dit wel zo verstandig is. Het ligt niet aan mijn lijf, want ik ben mooi slank. Maar ik weet gewoon niet of dit wel zo slim is om te doen voor een 1e afspraakje… Iemand ooit ook eens op het 1e afspraakje gezwommen ?

xx

je kent hem nog nauwelijks dus vind ik zwemmen eerlijk gezegd niet zo geslaagd voor een eerste date. je ziet elkaar dan meteen helemaal. bovendien je zegt zelf al dat je niet heel zeker bent van je lijf, dus ik zou het lekker bij een filmpje kijken houden.

ze zegt dat het niet aan haar lijf ligt…

maar ik vind zwemmen ook wel apart als eerste date. Gewoon lekker een filmpje :slightly_smiling_face:

ik zou ook niet gaan zwemmen :’) beetje tot de verbeelding over laten voor een volgende date haha. Bioscoop/terrasje/aquarium/whatever lijkt me een beter idee.

Zwemmen bewaren voor een andere date! Inderdaad gewoon een filmpje kijken :slightly_smiling_face:

Ik zou juist niet bij jou thuis een film kijken!
Altijd een neutrale plaats kiezen bij een date met iemand die je niet zo heel goed kent

haha ik ben wel 1x op m’n eerste date wezen zwemmen,
ik zeg wel dat 't veiliger was omdat ook andere mensen er zijn en 't is een openbare plek.
Maar thuis film kijken is een eigen keuze, ik heb zelf op een andere date meegemaakt dat diegene mij bij me huis is komen ophalen om ergens naar toe te gaan alleen diegene heeft me daarna een paar keer thuis gestalkt dus das een nadeel…
Maar heel veel plezier op je date!

Ik zou lekker een filmpje kijken bij jou thuis. Niet zwemmen, dat is inderdaad een beetje apart haha.

Lekker filmpje of kanoën ofzo :slightly_smiling_face:

Ken je hem wel goed genoeg om alleen met hem af te spreken?

Ga naar de bios! Is beetje afgezaagd I know maar ik heb het ook gedaan als eerste date. Aangezien je hem nog niet heel goed kent maar toch wel wilt leren kennen is dit handig! Je hoeft niet al te veel te praten maar krijgt toch een hele goede eerste indruk van hem. Daarna kun je altijd nog thuis afspreken en dergelijke maar ik zou inderdaad op een openbare plek voor het eerst afspreken als ik jou was!! Bij mij heeft de bios wonderen gedaan want we zijn inmiddels al 3 dates verder en gaat nog steeds top! x