Pff. Ik ren het hele huis door om m’n haar, make-up, nagels, kleren te doen. En dan heb ik nog niet het “wat moet ik zeggen” en “wat moet ik doen” gehad. Ik ga straks een film kijken bij een hele lieve jongen. Eerste date. Iemand tips?
Het is altijd spannend de eerste date haha!
Adem eens diep in en adem eens diep uit :’) en probeer rustig te zijn/te doen
Oeeh veel plezier leukleuk! Haha adem in adem uit inderdaad.
veeel plezieer en success
Relax, het komt wel goed en zal allemaal meevallen (: Veel succes en veel plezier!
Lekker jezelf zijn.
Relax op de bank, beetje kletsen tussendoor.
Het komt allemaal wel goed.
Leeeeeuk<3!!
Haha, dankje. (: Het was heel gezellig, dus ik hoop dat we nog een keer iets gaan doen, maar ja- ik wacht wel tot hij wat van zich laat horen. Of zou ik zelf iets laten horen?
Die jongen is waarschijnlijk net zo onzeker als jij, dus na een tijdje zal ik wel iets van je laten horen
Oh, ik kreeg gister een bericht waarin ie vroeg of ik nog een keer met hem wilde afspreken en dat hij dat heel graag wilde. En of ik hem wilde helpen met nog 5 films kijken. Toen was ik helemaal blij, maar nu heb ik iets van “ik heb nu niet zo’n zin in in een vriendje, ik vond het juist wel lekker om weer zoveel tijd te hebben”.
Stomme stemmingswisselingen.
oei… nog maar eens goed over na denken dan! als je hem echt leuk vind… waarom niet? (:
ik voel me met een vriendje inderdaad ook altijd zo ‘verplicht’…
Hm, hij zei tegen een vriendin van me dat ie me leuk vindt en moest toen blozen, dus het is nu wel goed duidelijk. Heel slecht, maar ik ontloop hem nu een soort van- ik weet niet wat ik wil. -.-
Ik bedoel, ik had het de vorige keer heel gezellig met hem, maar ik ben bang dat het de volgende keer niet zo goed gaat en het tegenvalt.