eerste date : nepwimpers

wat vinden jullie kunnen nepwimpers naar een eerste date of gewoon niet doen ?

Moet je zelf weten.

Ikzelf zou het niet doen, maar dat komt ook omdat ik er niet van hou. Maar als jij je er goed bij voelt dan zou ik het gewoon doen. Als je twijfelt, dan gewoon niet doen.

wat vinden jullie kunnen nepwimpers naar een eerste date of gewoon niet doen ?

Ik zou het zelf niet doen.

Zou 't zelf niet doen, met mascara bereik je (ongeveer) hetzelfde effect

Nee. Nepwimpers zijn al snel too much vind ik zelf.

Waarom twee topics?

sorry ik had nog nooit een topic aangemaakt en ik dacht dat deze niet gelukt was ik ben nog een beetje onhandig op girlscene haha :frowning_face:

echt not done, het ziet er 9 van de 10 keer heel nepperig uit en puur natuur is gewoon veel mooier!

Kan gebeuren! :stuck_out_tongue:

Ik zou het echt niet doen.

Ik denk dat het juist een beetje ‘over the top’ gaat zijn. Je kan het beter simpel houden als je het anders ook niet draagt.

Lots of Love *Alice*

Ik zou het niet doen, veel jongens houden van naturel en nep wimpers zijn niet echt naturel haha. Meer voor een feestje

Als je bijna geen wimpers hebt en de neppe wimpers niet te lang zijn dan kan het best

Als je het normaal ook doet, why not. Of van die extensions, die draag ik soms ook. Maar als je bijvoorbeeld een nieuw setje probeert met een nieuwe lijm en je weet niet of die goed gaat plakken, dan zou ik het niet doen. Wat als die eraf valt haha!

Als jij iemand bent die vaak nepwimpers draagt, why not. Maar al wil je het voor deze keer gebruiken voor het ‘mooie’. Gewoon niet doen, nepwimpers vind ik al snel overdreven. Puur natuur vind ik het mooist!

Nepwimpers kunnen leuk zijn bij het uitgaan, maar voor een date is het misschien wat risky… Tenzij je ervaren bent in het gebruik ervan natuurlijk, dan mag het geen probleem zijn :slightly_smiling_face:

Ik zou het niet doen, met mascara heb je bijna hetzelfde effect zonder dat gedoe erbij. En het ziet er al snel “too much” uit.

En zelf ben ik echt een kluns met nepwimpers, dus ik zie nu echt iemand voor me die op haar eerste date haar nepwimpers verkeerd opdoet, de hele tijd moet knipperen en die dingen er uiteindelijk vanaf vallen ofzo :’)