Eerste date met mn vriendje, ideas?

Hey Meiden!
Zoals de naam al zegt ben ik op zoek naar een leuk ideetje om te gaan doen als eerste date met mn vriendje. Ik ben 14 dus niet al te duur en ik en hij zijn beide heel verlegen :blush:dus het liefstse iets om te doen. Ik vraag dit omdat ik niet naat de bios wil dat vind ik zo afgezaad. heeft iemand misschien een leuk ideetje? Let me know! We willen eigenlijk deze vrijdag al afspreken. H :blush:et is niet geweldig weer dus bu :fieuw:itenactiviteiten vallen ook al af Liefs M xxx

bowlen :slightly_smiling_face:
is heel grappig en leuk en de gesprekken komen vanzelf.

uhm is het een date of is het al je vriendje?

Nou ja we hebben al iets maar we hebben nog nooit afgesproken.Morgen/vandaag 3 weken jippy!! Maar ja we willen iets gaan doen maar we weten niet wat. xxx bowlen is idd leuk thanx

Je hebt een vriendje maar nog nooit af gesproken…? What the…

Maargoed, ga bowlen, bios, stad (gewoon iets drinken ofzo.), bij 1 van jullie cupcakes bakken (moet je wel beide van houden) etc.

Thanx zijn allemaal hele leuke ideeën en nee we hebben nog nooit afgesproken maar we hadden ook allebei geen tijd. Ee zitten in de zelfde klas dus we zien elkaar elke dag en op zondag zijn de repetities van de musical waar hij ook aan mee doet en ja dan zie ik hem ook weer. We spreken elkaar op whatapp en op school maar door pww gewoon heel druk gehad. sorry hoor! liefs M

Mirthe
Bedoelde het niet aanvallend :wink: had er alleen even mijn vraagtekens bij.
Nouja, alvast veel plezier voor als je met hem afspreekt!

Nee ik weet dat je er niks mee bedoelt hoor en ja zal wel lukken thanx haha. Wel aardig om me zo laat nog te helpen. En wat die vraagtekens betreft we wilde wel afspreken maar het ging gewoon niet door afspraken van ouders of zieke ouders. We wonen niet extreem ver van elkaar 7 kilometer ofzo maar dan nog. Ik baal zelf ook wel dat we eerder niks hebben gedaan maar vrijdag gaan we wat doen onder ons tweeën. Cupcakes here we come xxx Mirte

Stad in, film kijken, zwemmen,