Eerste date HELLP!!!

Heey

Nou ik heb binnenkort mijn allereerste date EVER! Met een jongen die ik al heel lang leuk vind en ik ben verschrikkelijk zenuwachtig.
Dit is hoe het zit: We gaan pas na de zomervakantie want hij is de hele vakantie weg. Gaat hij het vergeten?
Hij is zo’n jongen die niet veel met meisjes omgaat maar altijd in een groep jongens zit… En hij is altijd best stil. Hoe dring ik door hem door? Ik ben er al voor uit gekomen dat ik hem leuk vind. Hij is heel gezellig als je hem leert kennen. En hij lacht ook veel als ik met hem praat. Maar ik ben bang dat hij dichtklapt als we op een date zijn. Van die ongemakkelijke stiltes. Wat nou als hij het niet ziet als een date? We kennen elkaar namelijk niet zo goed. Maar er zijn tekens dat hij me misschien leuk zou kunnen vinden.
Ik heb echt hulp nodig want ik heb al heel lang een crush op deze boy.
Kalmerende woorden??

Xx ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/b]

Ehh…
Ik kan je niet echt helpen denk ik. :confused:

Gewoon na de vakantie vragen wanneer jullie af gaan spreken. En op je date zelf komt het wel goed hoor. Maak je maar niet druk, je zegt zelf al dat je met hem kan lachen als je met hem praat, dus waarom zou dat op een date niet zo zijn?

Doe anders een do date, als je samen aan een tafeltje zit zal er makkelijk een stilte vallen, als je echt iets aan het doen bent dan maakt het helemaal niet uit als het stil is.

En probeer misschien van te voren te bedenken wat je graag van hem wilt weten/ leuke onderwerpen om over te praten… Laat het gewoon over je heen komen! Alvast GOOD LUCK

Dank jullie voor de tips.
Ik hoop dat het werkt. Want ik heb nog nooit zoiets gevoeld als voor deze jongen :smiling_face_with_three_hearts:

Ik zou gewoon tegen m zeggen van hee wou je nog wat afspreken! alsie met je af wilt spreken vergeet hij het echt niet zomaar hoor! don’t wooorry , oja ik had gister ook een date was bloednerveus, maar uiteindelijk is dat het waard (; oja ik denk ook dat stiltes alleen ongemakkelijk zijn als je er er over na gaat zitten denken van oh wat moet ik zeggen , je hoeft niet de héle afspraak vol te kletsen, word je alleen maar moe van ;3 succes!