Eerste date: héél zenuwachtig!

Morgen is het dan eindelijk zover, dan heb ik mijn eerste date.
Ik heb hem met oud&nieuw leren kennen, ben hem daarna nog weer 2x tegengekomen met uitgaan.
We sms-en constant en we hebben elke keer gezoend dat we elkaar zagen.
Hij heeft al een aantal keer gevraagd of ik een keer bij hem langskom, maar ik durfde dat eerst totaal niet.
Niet omdat ik bang ben dat hij me wat aan gaat doen ofzo, maar omdat het me heel ongemakkelijk lijkt.
Ik ben bang dat ik dichtklap en heel verlegen word.
Daarom wees ik hem ook steeds af, maar nu moet ik er toch maar een keer aan geloven.

Hebben jullie tips? En hoe was jullie eigen eerste date verlopen?

Gewoon jezelf zijn. :slightly_smiling_face:

Inderdaad gewoon jezelf zijn, hij is waarschijnlijk ook best zenuwachtig. Het wordt vast leuk^_^

Oh wacht, het is verzet naar woensdag, haha.
Heb ik nog een dag langer om me voor te bereiden, ook al valt er niks voor te bereiden xd.

Tof toch?!
Leuk man!!
Ik heb alweer 5,5 jaar met mn vriend, weet t nog precies als de dag van gister toen wij onze eerste date hadden(L)
en…ik leerde m kennen in een discotheek haha, echt fout maar goed;)

aah wat leuk! wees 100% jezelf

Haha ja, ik heb deze jongen dus ook leren kennen in een discotheek.

Ik las eerste date, en toen maakte ik dat af met “hoofdhuid jeukt”. Oke, erg off-topic maar goed. Anyway, mijn eerste date ging goed, we gingen shoppen en daarna zijn we een park ingedoken. Beetje gekletst enzo. Daarna gingen we uit eten en naar de film. En hij heeft alles betaalt, hij nam mijn geld niet aan, toen heb ik een briefje van 20 in zijn achterzak gestopt maar die is ie kwijt geraakt. Het was zeer geslaagd en het is inmiddels 8 maanden geleden hihi.

Wat gaan jullie doen?

We gaan gewoon bij hem thuis wat drinken, verder niet heel bijzonder ofzo haha.
Duurt ook niet zo lang, maar kunnen we elkaar iig beter leren kennen enzo.
En als het leuk wordt en het klikt ook, dan spreken we nog wel vaker af. :slightly_smiling_face:

Zorg er wel voor dat ie de volgende keer langs jou komt ipv jij langs hem, anders loop je de kans dat hij je misschien gaat gebruiken ofzo. Niet omdat ik denk dat dat zou gebeuren, maar je moet het niet teveel van jouw kant laten komen. Veeeeeel succes in ieder geval ik hoop echt dat het leuk word en dat er nog meer dates gaan volgen. Hou ons op de hoogte! :dancing_women:

Haha ja, maar de reden dat ik langs hem ga is dat hij 1 minuut fietsen van school woont en ik 3 kwartier.
Dus dan is zijn huis wat makkelijker, maar hij komt ook zeker een keer hierheen als het klikt enzo.

probeer gewoon te ontspannen, alles komt goed :wink:
bedenk wat is het ergste wat er kan gebeuren? dat het niet klikt? nou de wereld zit vol met mannen :grinning:

probeer te ontspannen idd! en misschien ben je in het begin wel zenuwachtig maar dat is hij vast ook en na een tijdje gaat dat vanzelf weg :grinning: komt goed!

En wat als er zo’n stilte valt? Dat lijkt me eigenlijk wel heel ongemakkelijk xd

dan stel je gewoon een standaard vraag, van hoe was je dag ofsoo ;p
of als je durft, iets van wat zie je er leuk uit vandaag of gewoon een complimentje, klinkt heel erg cliché, maar goed wie houd er nou niet van complimentjes ? a.

als hij je ook vind zal hij vast helpen die stiltes te vermijden :3

en anders: idd van die standaard vragen, of vraag naar hobbys oid, of vertel iets leuks wat gebeurd was op school… idk.

Morge is het dan zover, zenuwen worden alsmaar erger. :")
Moet mezelf serieus inhouden om het af te zeggen…

Aw niet doen joh =P Het wordt echt wel leuk hoor ! Gewoon jezelf zijn en doen zoals je als altijd bij hem doet ! En als er een stilte valt dan ga je hem gewoon zoenen :wink:

Wat ik me dan altijd bedenk is dat hij het op z’n minst net zo ongemakkelijk vindt als ik, waardoor ik het niet meer ongemakkelijk vind :grinning:

ik weet zeker dat je achteraf denkt van, waarom was ik hier zo zenuwachtig voor :stuck_out_tongue: