Eerste date gehad, wat nu?

Hoi meiden.
Ik heb net een eerste date gehad met een onwijs leuke jongen.
Alleen ben ik nu heel benieuwd of er een tweede date gaat komen!
Kan ik dat gewoon vragen aan hem of moet ik daarmee wachten?

Liefs

Ik zou het morgen vragen. Of hij het leuk vond en of er een vervolg komt, niet nu meer ;p

Eerst morgen de hele dag afwachten tot hij begint met praten, misschien maandag ook nog afwachten. Jongens houden wel van een beetje jagen :slightly_smiling_face:. Je moet niet meteen achter hun aan zitten, tenminste dat is mijn ervaring.

Jammer nu moet ik de hele tijd in spanning wachten :frowning_face:

ik zou idd ook even wachten! misschien vraagt hij het zelf wel of je nog een date wil! (:

Ik zou alleen morgen afwachten en 's avonds als je nog niks hebt gehoord hem vragen wat hij van de date vond :slightly_smiling_face:
Jongens houden misschien wel van een beetje jagen, maar mijn vriend vond juist weer dat ik in het begin te weinig initiatief nam om een volgende date of iets voor te stellen hij had er niet meer zoveel vertrouwen in omdat hij mij altijd moest vragen! Dus ik zou als je morgenavond nog niks hebt gehoord toch zelf contact zoeken, wie weet wacht hij wel op jou!

^heb je helemaal gelijk in hoor. Elke jongen is anders haha!

Ik ben zo dat ik dan weer laat merken dat ik hun leuk vind, maar dan wel zo dat ik niet achter hun kont aan loop. wacht gewoon vandaag af, en begin anders vanavond een praatje met hem, dat je de date leuk vond, probeer zo een beetje te vissen, met een beetje geluk zegt hij ja ik ook en of je nog een keer wilt afspreken.
En anders vraag jij gewoon wanneer hij kan?
Met een date leer je elkaar het beste kennen en als hij je niet ziet zitten laat hij dat vast wel merken.
en net als wat pouvire zegt; misschien wacht hij wel op jou! Je kan best laten merken dat je het leuk vond en nog wel een date wil. :slightly_smiling_face:

ik had al wel kenbaar gegeven dat ik t gezellig vond en dat ie een leuke jongen in t echt is, maar vervolgens reageert ie niet of nauwelijks… Ik vind t raar.

aah, dat wachten is zó niet leuk

hopelijk reageert hij nog!

Klets eerst na over deze date en vertel hem dat je het nog wel een keer wilt over doen.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Go for it.