Eerste date en geen klik???

Hoi Meiden!

ik heb gister mijn eerste date gehad met een superleuke jongen. het was leuk en aan het einde vroeg hij of ik het voor herhaling vatbaar vond en dat vond ik ja en hij ook en toen als klapper op de vuurpijl kuste hij me. Daarna appte hij me en klinkt allemaal geweldig goed en leuk.
Hij vroeg of ik zondag naar m toe kwam en ja dat leek me leuk. alleen nu een klein probleempje.
hij vroeg wat ga je zondag doen? ik zo niet veel en jij? waarop hij antwoordde dat hij de hele dag in bed ging liggen en of ik hem wilde joinen. Toen zei ik (voor de grap) dat ik wel tegen het feit zie dat ik helemaal naakt moet zijn wil ik in zn bed liggen. waarop hij antwoordde van saaaai. Ik vroeg toen: wil je me alleen daarvoor? en hij zei nee anders was ik niet met je wat gaan eten enzo en had ik je meteen naar huis genomen.

Wat vinden jullie?

UP TO DATE

Hij liet gister weten dat hij zondag niet kon en vroeg of hij nog wel wilde afspreken en hij zo jawel alleen denk dat ik niets langetermijn in ons zie, omdat hij op de eerste date geen klik voelde, maar hij wilt het wel een kans geven maar schat die niet hoog in.

Nu dacht ik bij mezelf, ik voelde op de eerste date ook geen echte klik maar dat hoeft toch niet meteen op de eerste date? en wat moet ik nu doen?

Allereerst: Niks doen wat jij niet wilt!

Denk dat je het beste kunt vragen wat hij zondag wil doen. Misschien voorstellen om een film te gaan kijken?

Jongens maken daar veel grapjes over, dat bedoelde hij vast niet zo. Stel zelf aan hem voor of jullie een filmpje gaan kijken of iets anders leuks.

Super! Dankjewel :slightly_smiling_face:

Ik ga het hem voorstellen.
Ik ben gewoon zo bang dat ie me alleen voor de sex wilt en ik weet niet wat tekenen zijn of ie me echt ziet zitten of hij wilt me alleen zien in bed?
:hugs:

Eerlijk tegen hem zijn en geen dingen doen die je niet wilt is het belangrijkste! Hij snapt het echt wel. En zoals hierboven al stond, jongens maken daar nou eenmaal grapjes over! :slightly_smiling_face:

Thanks!
Ja dan ga ik er maar vanuit dat hij gewoon me plaagt.
want ook tijdens onze date vroeg hij van nog een drankje of wil je mn crib zien. Ja en ik wist absoluut niet wat ik moest zeggen want ja je gaat jezelf toch niet uitnodigen en toen kwam de ober en vroeg willen jullie nog wat drinken en toen zei die van doe mij maar nog een biertje en ik dacht oké, misschien val ik wel tegen, maar daarna vertelde hij dat ie t niet wilde verpesten enzo. Als hij op sex uit was zou hij toch de keus maken van naar zn kamer?

sowieso niks doen wat je niet wilt!
en verder is het waarschijnlijk gewoon een grapje, maak je niet teveel zorgen.
Ga gezellig een filmpje kijken en heb een hoop lol samen (;

Jongens zijn zo vaag in dit soort dingen. Ze zeggen A maar bedoelen B. Ik begrijp je volkomen dat je het ook niet snapt haha

Je kan altijd nog een keer met hem afspreken, maar don’t get too attached. Als hij zegt dat hij geen klik voelde wil dat niet zeggen dat hij je niet leuk vindt, maar wel dat er waarschijnlijk niet veel toekomst in zit. Natuurlijk kan dit altijd veranderen en kun je daarom ook best nog een paar keer afspreken om te kijken of die klik er wel komt, maar eerste indrukken zijn gewoon heel belangrijk en het zou kut voor je zijn als je gehecht aan hem raakt terwijl hij eigenlijk vanaf het eerste moment zei dat hij er geen toekomst in zag

Nou ik zou hem dumpen.

dit, als ik dit verhaal zo lees komt hij echt behoorlijk lomp over. Als hij jou niet wil is hij het niet waard, hij is degene die wat goed te maken heeft

Ik zou er niet meer op ingaan. Ik heb zelf altijd zoiets van graag of niet hoor.

Eerst zeg je dat het op de eerste date wel klikte en daarna zeg je dat je toch al op de eerste date geen klik voelde…

Zoals ik het lees is hij eerst heel blij en whatsappt ie je leuke en dingen en wil die afspreken. En na dat jij gevraagd hebt op hij je alleen voor de seks wilde kan hij “ineens” zondag niet meer?
Of ben ik de enige die dit zo ziet?

Dit ja!

Ik denk dat hij uit is op sex en meer niet.

Weirdo.
Ik zou geen moeite meer doen voor hem.

Ik zou niet meer tegen hem praten, zie maar of het dan van zijn kant komt en anders maar niet hoor, 't is graag of niet