Hoi Meiden!
ik heb gister mijn eerste date gehad met een superleuke jongen. het was leuk en aan het einde vroeg hij of ik het voor herhaling vatbaar vond en dat vond ik ja en hij ook en toen als klapper op de vuurpijl kuste hij me. Daarna appte hij me en klinkt allemaal geweldig goed en leuk.
Hij vroeg of ik zondag naar m toe kwam en ja dat leek me leuk. alleen nu een klein probleempje.
hij vroeg wat ga je zondag doen? ik zo niet veel en jij? waarop hij antwoordde dat hij de hele dag in bed ging liggen en of ik hem wilde joinen. Toen zei ik (voor de grap) dat ik wel tegen het feit zie dat ik helemaal naakt moet zijn wil ik in zn bed liggen. waarop hij antwoordde van saaaai. Ik vroeg toen: wil je me alleen daarvoor? en hij zei nee anders was ik niet met je wat gaan eten enzo en had ik je meteen naar huis genomen.
Wat vinden jullie?
UP TO DATE
Hij liet gister weten dat hij zondag niet kon en vroeg of hij nog wel wilde afspreken en hij zo jawel alleen denk dat ik niets langetermijn in ons zie, omdat hij op de eerste date geen klik voelde, maar hij wilt het wel een kans geven maar schat die niet hoog in.
Nu dacht ik bij mezelf, ik voelde op de eerste date ook geen echte klik maar dat hoeft toch niet meteen op de eerste date? en wat moet ik nu doen?