Eerste contact op een feestje

Is een feestje (dansfeestje, fus echt een feestje feestje) een goede plek om het ‘eerste contact’ te leggen met een jongen waar je vaak oogcontact mee hebt en naar lacht? Of is op een feest juist geen goede plek?
Waarom wel/niet?

En iemand ervarin ermee? Dan wil ik het graag weten.

Ik vind van wel, de perfecte gelegenheid om je voor te stellen, hem een drankje aan te bieden. Zo heb ik mijn vriend ook ontmoet, dus met iemand waar je alleen oogcontact mee hebt moet dat ook wel makkelijk lukken. Gewoon er op af stappen en een beetje lef tonen!

Hahah ik ga het doen! Dwarrelden jullie de hele avond om elkaar heen? Of lieten jullie elkaar op een gegeven moment weer met rust? Ik formuleer het een beetje verkeerd maar ik denk wel dat je me snapt haha!

ik vind het heel naar om mensen in clubs te ontmoeten, kun je geen woord met ze uitwisselen en ben je ze binnen 5 seconden kwijt in de crowd. nee, niks voor mij.

Op een feestje in de zin van verjaardagsfeest wel, in een discotheek, nee. Geen goed idee denk ik, dan kan je niet eens met hem praten! Hooguit even ‘hoi’ zeggen en dat is het dan denk ik.

Je moet de situatie een beetje aanvoelen. In ons geval heb ik hem eerst 2 keer op een feestje gezien, hele avond gekletst en ja op een gegeven moment zoenen. Je merkt heus wel of hij je gezelschap prettig vindt. Als jullie lekker kunnen praten samen, waarom zou je hem dan met rust laten? :wink:

^Daar heb je gelijk in haha! (upje)