Eerste auto kopen

Heyy, ik heb even een vraagje,
Ik ga binnenkort mn rijbewijs halen, sneller dan dat ik had verwacht gelukkig. Maar het ding is dat ik nog moet kijken voor een auto. Ik heb wel al geld gespaard maar dit is volgens mij nog steeds niet genoeg voor een fatsoenlijk autootje. Ik wil niet dat ik straks allemaal problemen krijg ermee. Ik weet ook echt niet welk merk auto ik zou moeten nemen. Je kan ook een auto met schade kopen en ik ken iemand die het dan gelukkig kan opknappen maar alsnog kost dat best veel geld.

Hoeveel denken jullie dat je nodig hebt minimaal voor een goed werkende auto? En weten jullie een plek waar je goedkoper een auto zou kunnen krijgen? Als jullie iets weten thanks!!

Ik zou denk ik eerst uitzoeken wat je wilt uitgeven en wat je eisen zijn. En iemand meenemen die er verstand van heeft, een van je ouders, oom of tante. En vragen of je een testrit mag maken.

Mijn vriend zijn eerste auto was 2000 euro. Een koekblik, maar een prima ding om de eerste jaren mee rond te rijden. Je hebt ook wel auto’s van 600 euro, maar de vraag is wat jij minimaal wil