eerste afspraakje. voel me kut.

ik had vandaag een afspraakje met een jongen die ik leuk vind, hij vind mij ook leuk. hij heeft een blessure dus hij kon niet mee voetballen, hij vroeg aan mij of ik met hem meeging naar die wedstrijd kijken, dus ik dacht okee is goed. we hadden tijd enalles afgesproken en zijn er samen heen gegaan. toen zijn we daar langs het veld gaan zitten. klinkt alsof er niks aan de hand is maar het was de heletijd dodelijk stil… we hebbe wel wat gezegd, maar daarna was het gelijk weer een halfuur stil (ja echt een halfuur!) ik ken hem ook nog niet zo supergoed, want mijn bestevriendin heeft ons gekoppeld zegmaar hihi. MAAR ik voel me kut. ik ben bang dat die niks meer wilt afspreken omdat hij het miss saai vond of wat dan ook. ik durfde wel wat te zeggen, maar ik wist gewoon niet wát, en daar had hij volgens mij ook last van. verder is er ook niks gebeurd(denk aan hand vastpakken, kusjes enz.)

hmm wat moet ik doen? ik vind hem echt leuk…

euh… toch nog een x afspreken,
en als je dan nogsteeds niks weet te zeggen… allebij niet?
dat mist de klik …

vraag hem later op msn of sms wat hij ervan vond.
en zeg dat je het moeilijk vond om meteen heel veel te gaan praten, omdat je hem niet goed kent en verlegen bent.
vraag hem uit voor een volgend afspraakje!
nee heb je, ja kun je krijgen :slightly_smiling_face:

Ohwww. dat is zo zonde.
Maar snap 't wel; allebei beetje zenuwachtig voor 't eerste afspraakje enzo.
Misschien een nieuw afspraakje? Bedenk dan van te voren een paar onderwerpen om over te praten, zodat je, als er dan weer zo’n pijnlijke stilte is, in ieder geval iets wéét te zeggen :wink:
Succes!

dank jullie wel.
ik ben zowiezo onzeker, dus misschien maak ik me wel zorgen om niks?
ja oke, dat is nu lekker makkelijk praten

Misschien was de klik er wel hoor. Had ik eerst ook met mn vriendje. Kende um eerst niet echt goed. Toch bleven we afspreken en afspreken… Al was het dodelijk stil. Dat ging zo’n anderhalve week zo door (ja echt waar!) En daarna begonnen we opeens te praten. Echt heel vaag. XD
Het kan dus altijd nog komen.

OH DAT HOOP IK ZO:$ hihi

hahaa okee !
ik hoop het ook voor je :grinning:
nou… ik heb dat zelf namelijk heel erg, of ik kan wel met iemand praten of niet :stuck_out_tongue:

ik heb mijn huidige vriendje zowat gestalkt.
zonder dat ik m echt kende op hyves toevoegen, daar zn msn van afgehaald
en zijn telefoonnummer.
ik was echt heel erg.

sindsdien hebben we al bijna een jaar (:

dus dat kun je ook nog doen (ja, ik ben ook onzeker, maar als je iets echt graag wilt moet je ervoor gaan!)

ik snap dat je je kut voelt
ik had ook eens zo’n date en het bleek dat er geen klik was, totaal niet.
normaal àls er een klik is , dan is het in het begin stil maar ga je na een tijd wel praten.
Maar je kent 'm niet echt dus, ik zou zeggen, verder zoeken!
Natuurlijk kan je een 2de date hebben met 'm maar de kans is klein dat die beter wordt.

sorry voor mij pessimistische visie op dit probleem.

Ik wil geen andere jongen:(
maar ik heb 2 gevoelens,
de ene die zegt dat het niks word omdat ik meer had meoten zeggen
maar ook iets wat zegt dat het goed komt, en dat hij ‘ons’ nog een kans geeft.

weetje, dit heeft geen nut, ik moet gewoon wachten en/of actie ondernemen!
ik word moe van mezelffff

je weet dat er nog ongeveer 3.455 biljoen jongens op Aarde zijn?

zowieso, iemand onderwerpen om over te praten? XD

Oh ik las eerste afspraakje: voel me kut
oepsie :3

ik ook (A)

ik zou hem inderdaad gewoon zeggen dat je soms een beetje verlegen bent,
en vragen of hij nog een x af zou willen spreken,
anders is het zonde van je kans misschien.
en als hij ook n beetje verlegen is ( en dat issie waarschijnlijk, anders had hij wel meer gepraat ), vindt hij dat vast niet erg.
Succes!

Het punt is dat de klik er niet is (ik weet niet of het al gezegd is door iemand, ik had geen zin om alles te lezen). En als de klik er niet is is het wel lastig om die te krijgen. Maar wel mogelijk. Probeer elkaar gewoon iets beter te leren kennen. Een tip (en dat zeg ik uit eigen ervaring): probeer eerst met een groepje af te spreken. Dan is het makkelijker om daarna, als je alleen afspreekt, een gesprek aan te knopen/in stand te houden. Dan heb je wat meer gespreksstof.
Succes!

Gewoon eerlijk zeggen dat je wat verlegen bent?
Hij is dat waarschijnlijk ook ;]

En uhm voor een mogelijke volgende keer alvast wat onderwerpen bedenken om over te praten :grin:

ga ééns met andere mensen erbij uit?
dan ben je zowiezo ‘losser’ en dan leert hij je anders kennen. Daarna kunnen jullie nog eens afspreken