EERST VIJAND EN NU LOVER?

OKee ik vind een jongen leuk!!

we hadden vroeger altijd ruzie en nu zijn we de beste vrienden. we zitten ook samen bij een vak en we gingen ook samen schaatsen met school en hij zegt de hele tijd bij duits: i like you. en dan zeg ik maar niks terug.

wat moet ik doen!!
ik kan het niet langer meer aan!!
en we smsen en watsappen en praten en msnen heel vaak

heeellllpppp

xxxx

SPREEK WAT MET HEM AF, ZEG DAT JE HEM OOK LEUK VINDT ALS HIJ DAT WEER ZEGT, WEET IK VEEL.
EN HET HOEFT ALLEMAAL NIET IN hoofdletters.

Begin maar eens met normaal typen.

doe wat je gevoel zegt dat je moet doen

Vroeger had ik met een vriend van mij altijd ruzie, over de stomste dingen. Na een jaar werden we vrienden, na nog een jaar werden we verliefd op elkaar. En daar kwamen we pas achter nadat we allebei niet meer verliefd waren, en dat heeft best een hechte band tussen ons geschapen, waardoor ik hem nu zie als een broer :’)
Mijn tip: doe wat je hart je ingeeft. Als jij hem leuk vindt, maakt het niet uit dat jullie elkaar ooit niet mochten.

DE TITEL MAG NIET IN HOOFDLETTERS.

Wat ben jij een held (;

Nou uh voor mij word het nou niet echt duidelijk of je hem leuk vind of niet.

Als het wel zo is: Spreek met hem af, misschien word het wat :slightly_smiling_face:
Als het niet zo is: Leer hem eerst nog beter kennen, misschien ga je hem nog leuk vinden, als je hem echt niet leuk vind zeg je dat eerlijk en spreek je niet af.

Het klinkt misschien heel erg simpel, alleen het is gewoon het beste, je kan nu nog alle kanten uit, je zit nog niet aan hem vast :slightly_smiling_face:

IK WEET NIET WAT JE MOET DOEN! IN MIJN HOOFD KLINKT HET ALSOF IK KEIHARD SCHREEUW, WAT DUS NIET FIJN IS OM TE LEZEN. VERANDER JE TITEL < TIP 1.