Eerst niet en nu wel??

Heey meiden…

Ik moet even iets kwijt.
Ik heb een vriend die ik vroeger dus helemaal niet leuk vond. Hij vind mij wel al heel lang leuk. Toen had hij me een keer gezoend en ik wou dat eigenlijk niet, vond het heel stom en wist niet hoe ik me moest gedragen wou em niet laten merken dat ik het niet wou. Nu 2 weken later is er iets veranderd in mij. Ik denk nu ineens heel vaak aan hem, en val in slaap met hem als laatst in me gedachte. K vind het steeds heel leuk als ik hem weer zie en als hij me een knuffel geeft voelt dat gewoon fijn. Vandaag is hij voor 2 dagen op kamp gegaan met school en de hele schooldag dacht ik aan hem. Moest zelfs bijna huilen omdat ik hem zo mis… Hoe kan dat opeens k wou helemaal niks van em weten en nu opeens dit…

Weten jullie misschien hoe dat komt??

xx

Dat heet nou verliefd zijn. :’)

Ik heb het ook wel een beetje!
Ik was eerst goede vrienden met een jongen en hij zag mij wel zitten. Ik heb hem toen afgewezen maar we bleven goede vrienden.
Nu ben ik nog closer met hem geworden en begin hem stiekem toch wel erg leuk te vinden.

Gewoon meer op die manier met hem om gaan of het tegen hem vertellen. Ik neem aan dat zijn gevoel niet in 2 weken is veranderd over jou! (:

is zijn aandacht naar jou toe minder? want het kan ook zijn dat je hem nu wel wilt omdat hij jou minder wilt

soms moet liefde groeien, doordat hij jou leuk vind ben jij gaan overwegen hem op die manier te gaan zien, en kennelijk is dat gelukt.

of je was eerst bang om wat voor hem te gaan voelen en wilde je hem daarom niet, en ben je daar nu over heen?

ik zou het gewoon eerlijk tegen hem zeggen als ik jou was

Dat had ik ook (: !

Mijn beste vriend vertelde me dat hij gevoelens voor mij had en ik heb hem toen afgewezen maar na een paar maanden besefte ik dat ik ook gevoelens voor hem had. Dat heb ik hem verteld en toen bleek dat hij nog steeds verliefd op me was. We zijn nu een half jaartje samen en zooooooo gelukkig!