Geen idee of er een speciaal topic voor bestaat… Maar ik plaats het maar eventjes hier
Een tijdje geleden ben ik in contact gekomen met een jongen maar ik kende hem al wel van ooit uit de 1e klas. We zijn op whatsapp in gesprek geraakt en na een tijdje ontdekte hij dat ik hem leuk vond. Hij heeft toen gezegt dat hij mij een heel aardig meisje vond maar dat hij nog niet aan een relatie had gedacht.
We praatte wel gewoon bijna elke dag en dat werd steeds meer. Ook had ik het gevoel dat hij andere gevoelens had, hij begon ook met hartjes te reageren en zei ook lieve dingen die je niet zomaar zou zeggen. We hebben een keer na school afgesproken en dat was echt super gezellig! Hij lacht naar me op school en zwaait altijd super enthousiast.
Maar opeens sinds 2 dagen geleden reageert hij heel droog ofz. Die hartjes zijn er niet, en hij reageert niet heel lief meer. Maar hij wou wel in die 2 dagen nog naar me toe komen… Dus dat is wel weer raar? Mijn vriendin zegt ook wel : Ja jongens zijn opeens weer droog en andere keer weer heel lief…
Wat denken jullie, zou hij me leuk vinden? En wat zouden jullie doen?