Eerst aftrekken dan vingeren, kan je zwanger worden?

ong 1,5 maand terug heb ik mn vriend afgetrokken, hij kreeg t ook op zijn handen, later heeft hij me gevingerd, kan ik daar zwanger van zijn geworden?!
ik ben namelijk de afgelopen 2 maanden niet ongesteld geworden…
maar ik ben altijd onregelmatig dus mis dat ik gewoon laat ben…
help please :S

Er is een ‘‘ben ik zwanger’’ topic, en nee, dat kan niet. Een zaadcel kan het niet lang overleven buiten een lichaam. Je kan natuurlijk zwanger zijn, maar niet vanwege deze handelingen, dan zal je toch echt geslachtsgemeenschap moeten hebben gehad.

Ja, dat kan. Iemand die ik ken is dit overkomen.

edit: Hoeveel is ‘later’?

het kan wel, haal voor de zekerheid een zwangerschapstest! succes!

Oke nu ben ik best bang 0_o

Eehm… niet veel later eigenlijk… hij heeft wel zn handen gewassen maar… ik weet niet of dat heeft geholpen…
Er zat denk ik minder dan n halfuur tussen :0

Ik heb het er met hem over gehad en binnenkort gaan we samen naar de dokter toe…

De kans is heel klein, maar ik zou toch een zwangerschapstest doen. c:

ik denk het niet hoor…

De kans is heel klein, maar het kan wel.

Heeft ie zijn handen met zeep gewassen?
Dan kan het gewoon niet.

Anders: de kans is echt enorm klein en als hij dus eerst zijn handen is gaan wassen en toen pas bij jou. Dan hebben die zaadcellen veel te lang buiten een lichaam ‘geleefd’ en zijn dus dood.

Meis maak je niet druk en anders doe je een zwangerschapstest want door de stress dat je zwanger bent kan je menstruatie ook uitblijven.

Volgens Wikipedia is het mogelijk!

Ik ga wel een zwangerschapstest doen maar in ieder geval super bedankt voor jullie hulp!

no chance

nee denk het niet
het klinkt raar
maar bij seks is het anders dan vingeren en bij vingeren komt het niet zo diep ofzo

Hele kleine kans, maar hij is er wel. doe voor de zekerheid gewoon even een test, dan ben je ook van die stress af.

What, mij is altijd geleerd dat een zaadcel echt maar heel heel kort buiten het lichaam kan leven, geen half uur ofzo.

Maar ik zou toch maar een test doen dan.

De kans is nihiel

Same here, echt niet langer dan enkele minuten geloof ik.

anderhalve maand al niet ongesteld geweest… ik zou als ik jou was toch maar even een test halen… :heart: