Eerlijke mening over Beautygloss

Ik wou jullie graag mijn eerlijke mening geven over Beautygloss en was ook benieuwd naar jullie mening of hoe jullie over die van mij denken want ik heb namelijk nog wat ergernissen/opmerkingen over haar.

Ze doet nu sinds een tijd die vlogs waar je haar every day life een soort van kan meeleven. Het is allemaal heel leuk wat ze mag doen maar ik heb soms het idee dat haar reacties op dingen echt vet geacteerd, overdreven en nep zijn. Je word je doodgegooid met haar boek, en dan met name in de zin van dat je hem moet kopen, wat begrijpelijk is maar toch. Iedere winkel die ze langs komt waar haar boek ligt filmt ze. Ook heb ik soms het idee dat ze “sexy” probeert over te komen als ze bijvoorbeeld zegt dat ze gaat slapen dan zet ze zo’n stemmetje op of als de “uiteindelijke look” van een tutorial lat zien, trekt ze er echt faces bij waar je ongemakkelijk van word. En over ongemakkelijk worden gesproken, dat foefje gedoe en baby talk met gregor daar krijg ik toch wel ietwat de kriebels van. En om nou te zeggen dat haar make-up en haar tutorials goed zijn, nee ook niet echt.
Ook vind ik het heel erg vervelend dat als je een eerlijke mening over iets geeft op haar site, een mening die een beetje kritiek bevat, je reactie word verwijderd zodat ze alleen maar positieve dingen overhoud, geblokt word of een dikke aanval terug krijgt. Maar dan zegt ze vervolgens wel dat ze zo goed met meningen en kritiek kan omgaan…

Sorry voor mijn rant maar ik moest gewoon even eerlijk zijn.

Dat over die comments die verwijderd worden; dat vind ik bij bijna elke beautyblog wel. Vooral Misslipgloss. Sorry, als ik een blog zou hebben zou ik bijna alles wel laten staan denk ik. Maar ik sta ook wel sterk in mn schoenen.
Ook vind ik dat ze soms heel erg mutserig en preuts doet over bepaalde dingen. Maar dan ook heel erg.

Ik weet niet of het mag of niet, het is niet om haar zwart te maken ofzo maar je kan nergens eerlijk over haar zijn

Precies! En door dat verwijderen van comments komt het juist heel erg over alsof ze niets kunnen hebben en alleen maar de goede dingen willen laten staan, dat is gewoon niet fair

Tja, je kunt niet iedereen tevreden stellen. Ze heeft genoeg bezoekers die haar blog wel leuk vinden. En dat je een ‘dikke aanval terug krijgt’, waarom zou zij dat niet mogen doen? Omdat ze een bekende blogger is?
Vind dit een beetje een zeiktopic.

Off topic; maar ik vind Teske veel erger.

Waarom staat dit ook hier.

Daarom lees ik zo’n beautyblogs ook nooit meer

Zie slotje andere topic. Bovendien is het nooit nodig om twee dezelfde topic in verschillende categorieën aan te maken! Slotje.