Hai meiden!
Ik hoop dat jullie mij wat goede raad kunnen geven:)
Ongeveer drie maanden geleden leerde ik een hele leuke jongen kennen, ik noem hem even Daan op het feestje van een vriend, we gingen erna nog uit met z’n allen en uiteindelijk bleef ik over met de jongens. Ik danste met Daan en we hadden het erg leuk samen! Ik kon merken dat hij me wel zag zitten en uiteindelijk zoenden we. We fietsten met z’n allen naar huis en Daan wilde telkens bij mij blijven.
De volgende dag voegde hij me toe op Facebook en sprak me aan. Vanaf dat moment spraken we elkaar dagelijks, de hele dag door. Na twee weken hadden we een eerste date, die ik had uitgestippeld. Hij had aangegeven dat ik mocht kiezen wat en waar we gingen doen. Dus we gingen wat drinken in een gezellig café.
De avond was ontzettend leuk, we hadden niet gezoend en er volgden meer dates, die ook super leuk waren:). Het was wel vaak dat ik er mee kwam, maar hij reageerde direct heel leuk en kwam met dagen wanneer hij kon! Dus ik had een beetje het idee dat ie niet zo goed wist hoe en wat als het op afspraakjes aan komt.
Hij zei vaak lieve dingen tegen me en ik kon echt merken dat hij zich tot me aangetrokken voelde en zich ook heel erg prettig voelde bij mij thuis. Mijn ouders vinden hem ook erg leuk!
Maar op het moment dat ik hem ontmoette was hij net een maand single na een relatie van twee jaar. Hij gaf ook aan dat ie de relatie heeft gestopt, omdat hij zijn vrijheid miste. Ik heb daarom alles heel rustig aan gedaan en hem nooit ergens toe gedwongen of verplicht voor mijn gevoel. Hij was juist degene die mij bleef whappen ook al was ie met vrienden en zei ik dat hij lekker met hun moest zijn.
Nu sinds 2/3 weken heeft hij het nogal druk met school, dan begrijp ik heel goed dat ie minder tijd voor mij heeft. Maar ondertussen is hij wel dagelijks in de avond niet thuis, gaat drinken met vrienden en komt vervolgens dronken thuis. Voorheen whappte hij me altijd nog slaap lekker en zei lieve dingen. Nu amper, alles lijkt wel van mijn kant te komen opeens…
Terwijl, als we dan eindelijk weer eens contact hebben dan loopt het gesprek heel erg leuk! Gisteravond sprak ik hem, tussendoor was ik even weg en sprak hem erna en vervolgens antwoordde hij gewoon niet meer. Ik heb toen gezegd dat ik ging slapen en het wel zag wanneer ie zou antwoorden.
Nu whatsappt hij net pas: sorry, was wat drinken met aantal geslaagden, ben helemaal gesloopt.
Ik begin het inmiddels vervelend te vinden dat hij zo weinig tijd voor mij lijkt te hebben. Ik ben totaal niet van dat ik veel aandacht nodig heb, want zo vaak zie ik hem ook niet. Of 1 keer in de week of om de twee weken. Maar na drie maanden daten begin ik me toch wel af te vragen hoe het nu zit tussen ons.
Ik merk dat ik hem heel erg leuk vindt en open sta voor meer, maar ik wil hem best de ruimte en tijd geven om eerst zichzelf verder te leren kennen.
Alleen nu het de laatste tijd zo veel van mijn kant af komt, baal ik daar nogal van… Het geeft me een onzeker gevoel of hij me nog steeds wel zo interessant en spannend vindt zoals in het begin.
Misschien handig om te weten, maar we hebben nog geen seks gehad en ik ben 1 keer bij hem blijven slapen. In principe is het allemaal nog best wel pril. En hij woont ook een half uur reizen met de trein van mij vandaan. We wonen niet in dezelfde stad/dorp.
Vinden jullie dat ik dan degene moet zijn die tegen hem zegt: yoo, wanneer wordt het nu eindelijk wat? Of zal ik blijven afwachten en wel zien waar het strand?
En wat moet ik nu tegen hem zeggen? Want het liefst zeg ik tegen hem dat hij gisteravond best even had kunnen zeggen dat hij niet thuis was. Omdat hij zo abrupt niks meer tegen me zei, terwijl het gesprek nog lopende was.
Of moet ik het laten waaien en er niet een punt van maken?
Bedankt!!