[Eerlijk] What a girl wants

Ik haat dat soort types juist, dus ik ben niet een van de domme meisjes die jij beschrijft

nee, ik ben echt anti players en stoerdoenners.
Ik ga alleen met een jongen als ik hem volledig vertrouw, ik al meer met hem heb meegemaakt en we al een lange tijd vrienden zijn ofzo. Ik ben ook nooit echt zo opzoek. Maarja je weet nooit wie je wel en niet kan vertrouwen, dat dan ook weer.

Dat wat jij beschrijft heeft niks met intelligentie te maken. Ik zou de puberteit, de onzekerheid de schuld geven =].
Ik was zelf ooit zo’n meisje die graag bij een groep wil horen. Gelukkig ben ik dat nu niet meer, ookal hoeft bij een groep willen horen niet eens zo negatief te zijn hoor (een vriendengroep met echte vrienden is ten slotte ook een groep).
Overigens zijn lang niet alle meiden zo (je spreek over ‘in het algemeen’ wat ik nogal overdreven vind). En ja, als ik twee voor mij onbekende jongens naast elkaar zet, de één een hufter met uitstraling en de ander een schat maar die totaal niet opvalt dan kies ik snel voor de jongen met uitstraling. Totdat ik 'm beter leer kennen natuurlijk, dan mag ie weer wegwezen. Heel veel meiden kennen hun vriend/jongen waarmee ze gaan niet eens door en door en komen er dus later achter dat het eigenlijk een hufter is. En nee, dat is heus niet zo dom. Naïef is het wel, maar ach, van je fouten leer je.

Kortom: leer eerst een jongen goed kennen voordat je met hem gaat flikflooien. Scheelt een hoop gezeur :slightly_smiling_face:

Een lieve jongen,
die inlevingsvermogen heeft.
Intelligent is,
humor heeft,
een beetje raar is,
creatief is.

mijn vriend gewoon

En datzelfde geldt voor mij.

What a girl wants? Dat is toch voor elk meisje individueel? Ik bedoel, je kunt zeggen dat je niet gelukkig wordt van een player met status en veel geld en veel foute vrienden, maar dat is persoonlijk toch? De één valt op een lieve jongen met humor, de ander op een knappe met status, en wordt daar heel gelukkig van. Ik denk niet dat er een definitie is van wat een meisje wil. Dat is voor iedereen anders.

helemaal mee eens

-

Ik wil:
-Leuke vrienden die om me geven en iets voor me over hebben (Ik heb dat natuurlijk ook;p )
-Familie die om me geeft
-Een vriend die om me geeft, die humor heeft, lief voor me is, ook normaal kan doen tegen en over me bij zn vrienden+fam, eerlijk is en geen player is!

Als je graag veel geld en status enz hebt, waarom zou je dat dan moeten bekomen dmv een jongen, dat kan je toch gwn zelf bereiken?
Weet je, ik ben niet gelovig, maar mijn leerkracht godsdienst zegt ‘je mag nooit mensen zien als een middel om iets te bereiken, maar je moet de mensen zien als je doel’ en daar ben ik 't mee eens, en dan mag je nog graag geld hebben, daar is niets mis mee als je 't zelf bereikt en je de essentie van je leven niet verliest (liefde, vriendschap, plezier, familie…)

Bedankt voor jullie reacties.

Nee, ik ben helemaal geen player. Als ik een player was zou ik wel weten wat meiden nou willen en het hier niet vragen.

Ik moet idd wat andere meisjes gaan leren kennen, maar dat is ook niet altijd even makkelijk.

Ik ben iig blij dat niet alle meisjes opzoek zijn naar status en geld. Niet dat ik dat niet heb, maar het geeft me soms een slecht gevoel als ik dat soort meisjes zie. Zelf zou ik geen relatie kunnen beginnen met iemand van wie ik weet dat ze alleen daarop uit is.

Best wel een idioot topic dit…

Ik val meestal op jongens om wie ze zijn, en niet om bij welke groep ze horen of welke status ze hebben.
Ik vind het wel heel vreemd dat veel mensen in ‘liefde op het eerste gezicht’ geloven. Ikzelf geloof daar niet in, omdat ik nooit op een jongen zou kunnen vallen waarvan ik niets weet of zelfs nooit mee heb gepraat.
Ik geloof overigens wel op aantrekkingskracht op het eerste gezicht. Maar dat heeft er meer mee te maken ik de jongen knap vind.

What a girls wants??

Ik wil een bondjas ! ( krijg ik gelukkig in de winter )
Wil Uggs ! ( Krijg ik ook in de winter omdat mij daddy ze helmaal hott vind )
Wil chihuahua ! ( mijn vader wil graag een hond maar om een reden kan dat niet )
Wil een vriendjeeeee ! ( voor als ik 16 ben moet hij er zo uit zien : zonnebril bondjas vespa en spieren spontaan en aardig en zorgzaam ! (L)

Hoef niet bi een groep te horen wat ik hoor al bij de popuuuu’s

XX.

hahahahaha.

Daardoor heb ik nu een heel nasty mental image van een jas gemaakt van Sean Connery’s en Pierce Brosnan’s etc :frowning_face:

OT:
Ik ben een ongelofelijke material girl, maar daar zorg ik zelf wel voor, daar heb ik niemand voor nodig. Mij zou het echt verschrikkelijk lijken om van een jongen voor dat soort dingen afhankelijk te zijn, ik wil al mijn dingen zelf verdiend hebben en er zelf beheer en zeggenschap over hebben.
Anyway, ik ben single, maar ik zoek echt geen sugar daddy of iemand die mij ‘status’ geeft (tegendeel, als ik op jongens val zijn dat vaak de vrouwelijke en licht excentrieke die absoluut geen status geven :’) ).