[Eerlijk] What a girl wants

Wat wil een meisje nou? Ik zie vaak dat een aantal dingen nogal meisjes aantrekt. Vaak is dit geld, status in een groep of andere materiële dingen. Meisjes zoeken vaak het gevaar zelf op en gaan voor de jongens waarmee je een groot risico loopt. En het dan maar raar vinden dat je “geplayed” word.

Zijn meisjes over het algemeen dan niet zo slim? Of kunnen ze niet met iemand iets beginnen die misschien ietwat saai is?

Zelf ben ik vaak tegengekomen dat meisjes graag bij een groep willen horen, en dan alles opgeven (vrienden, familie) om bij die groep te blijven. Terwijl er zat jongens zijn die niet zoveel vergen van hen.

Dit is geen aanval of iets dergelijks, ik ben gewoon benieuwd.

Ik ben totaaaaal niet zoals van die meiden die jij beschrijft!
Ik denk dat wij, meiden, kijken naar het totaal plaatje. Hoe zijn vriendengroep is, dat zegt vaak iets over de jongen zelf.
Hoe zijn uiterlijk is, en dan hoe zijn innerlijk is!

Ik val niet op playerige types, en I don’t care of hij geld heeft of niet.
Ik val op jongens die me kunnen laten lachen, me nemen zoals ik ben.

hoop dat je hier wat aan hebt :slightly_smiling_face:

Niets op aan te vullen.

Hé-le-maal mee eens.

Dan moet jij echt nodig wat meer verschillende meiden ontmoeten.

[i]nou ik herken me zelf der wel een beetje in:$ maar dat komt omdat ik val over het algemeen op oudere jongens ( ben zelf 16 en van meestal op 20) klinkt stom ik weet. maar dan nog ik ben ook iemand die op van die egte stadse types valt die beetje patserig zijn (niet iets om trots op te zijn ofzo) en ik heb ook al paar gehad dat je denkt dat je helemaal goed zit bij de jonge zodat je steeds meer met die jonge omgaat en je eigen vrienden laat barsten als het ware, maar na een langere tijd kwam ik der achter dat ik gewoon geplayd werd, en zie dan maar is terug te komen bij je vriendinnen. gelukkig namen mijn vriendinnen mij terug ik heb wel heel wat goed moeten maken maar dan nog. wanneer je egt verliefd bent op een jonge dan merk je dat niet en de meeste meisjes willen gewoon eenmaal en jonge die hun goed kan beschermen enzo, maar soms vergeet je dan dat die ook lief moet zijn!.

ik ben nu egt blij dat ik niet meer zo ben als het ware en dat ik eerste een jonge egt goed wil leren kennen zodat je weet wat je wilt, en de jonge moet mij maar nemen zoals ik ben, ben ik niet goed genoeg?, jammer dan !

x[/i]

ik herken me daar ook totaal niet in,
ik wil gewoon een lieve leuke jongen die zich
niets aantrekt van anderen en mij leuk vind
om wie ik ben. en dan et liefst dus wel eentje
zonder foute vriendengroep.
ik val ook op oudere jongens
(ben 16 en meestal jongens van in de 20)
maar die vind ik juist leuk omdat ze serieuzer
en volwassener zijn dan die macho’s avn 17/18

Draait niet onze hele samenleving om status en erbij horen?

Alleen al uit het feit dat jij zegt dat meisjes vallen op geld, status en uiterlijk, kun je opmaken dat mensen alleen nog kijken naar groepen, en niet naar een individu.

Jouw redenering is zooooo fout!
Je praat dan absoluut alleen over jezelf en een kleine groep meisjes die idd vatbaar zijn voor wat gevaarlijke dingen zoals foute jongens en drugs.

Ikzelf zoek keen status in een groep, zoek geen macht, geen onduidelijke vriendjes en doe absoluut geen dingen die mijn grenzen overschrijden.
Ik ben ook geen braaf iemand, maar geniet wel van het leven.

Nee, jouw redenering is niks.

De mensen waar ik nu veel mee om ga gebruiken ook haast allemaal drugs en ik probeer zelf ook wel eens wat uit.
Ik denk niet dat ik dan gelijk een ‘dom’ meisje ben.
Meer een combinatie van puberteit, nieuwsgierigheid en verveling.

Ik knap eerlijk gezegd compleet af op het type: player, patserig, grote groep vrienden die hem geweldig vindt, en veel geld…

Ik ben meer van de spontane, aardige jongen met humor die niet zo veel geeft om status etc.

dan hoor jij zeker bij die players, als je alleen zulke meiden ontmoet.

Klopt, ik heb een vriend die blowt, ik gebruik zelf alleen niks (de enige van de groep volgens mij). Heb het wel eens geprobeerd enzo maar das een ander verhaal.

ik snap je punt/vraag niet helemaal ?

Ik denk dat veel meisjes wel om status geven, ja. Ik loop in iedergeval eerder naar een ‘populaire’ knappe jongen toe, dan naar iemand die word beschouwd als een ‘deusje’. Om geld geef ik niet zo heel veel. Ik heb natuurlijk wel liever iemand die een normaal leven leidt en niet met geldproblemen zit. Maar dat is gewoon een voorkeur.
En jawel, meisjes zijn heel slim (de meeste). Maar in de puberteit hebben we nog wat moeite met wanneer we moeten luisteren naar ons verstand, of naar ons hart. Vandaar het ‘we zijn geplayed-probleem’
Trouwens, er bestaat geen algemene ‘what a girl wants’, want meisjes verschillen zó erg van elkaar.

maarja, dat is wat ik denk =)

Wat ik wil? Een intelligente jongen om een goed gesprek mee te kunnen voeren en die bovendien andere mensen respecteert.

Persoonlijk knap ik af op het soort jongens die jij beschrijft. Misschien is het tijd voor jou om met andere, ‘volwassenere’ meiden om te gaan die daar verstandiger in zijn.

Bah ik heb echt een hekel aan patsters! Geef mij maar een lieve,leuke jongen. Geld en status boeien mij echt geen fuck. Met een oppervlakkig leven kun je toch nooit gelukkig zijn?

Ik háát patsers. Behalve die ik echt ken en waarvan ik weet hoe ze echt zijn. Maar dan nog kan ik me echt dood irriteren aan die mensen. Het klinkt heel oppervlakkig en dom, maar bij dat soort jongens krijg ik de neiging om ze te slaan ofzo, ik word er zo agressief van. Het is echt van dan onvolwassene haantjesgedrag ><
Als een jongen je niet begrijpt en je niet met hem kan praten wordt het sowieso niks…