hoi allemaal,
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar kon niet vinden wat ik nu eigenlijk zocht.
Ik ben een 3e jaars student op een Nederlandse universiteit. Ik woon op kamers in een huis met 3 andere meiden. Leuke meiden, maar het is geen actief huis. Ik ga naar de meeste hoorcolleges, en studeer soms met 2 vriendinnen in de bibliotheek. Verder doe ik een talencursus, ga ik meerdere keren per week naar groepslessen in de sportschool en ben ik actief in een commissie van mijn studievereniging.
Nu mijn probleem: Ik voel me ontzettend eenzaam. Ik heb veel mensen om me heen, en vind die dan ook best aardig enzo, maar redelijk oppervlakkig. In het weekend ga ik meestal naar mijn ouders, omdat ik ook niet echt iets te doen heb in mijn studentenstad. Daar is het eigenlijk alleen maar erger. Mijn vrienden van de middelbare school kunnen bijna nooit afspreken. Vaak zit ik op zaterdagavond alleen thuis terwijl ik mijn broertje gezellig met vrienden weg zie gaan en lol zie hebben.
Ik vind het echt heel erg dat ik me zo voel, het maakt me verdrietig en ik huil veel.
ik probeer zo veel, en de meeste dingen die ik doe vind ik ook gezellig, maar de mensen zie ik dan bij die activiteit en daarna niet meer.
Nu vraag ik me af: Hebben meer mensen dit? Wat doen jullie hier aan? Hebben jullie tips voor mij?
Liefs,
Summer