heey
Ik ben al een lange tijd eenzaam. heb wel 3 vrienden maar die wonen allemaal erg ver weg dus die zie ik nauwelijks. Waar ik nu woon heb ik eigenlijk helemaal geen vrienden, en de enige mensen die ik zie zijn mijn ouders en mijn opa en oma. Begin het een beetje zat te worden dat ik hier geen vrienden heb. Ben hier vroeger ook heel erg gepest en er werd altijd heel veel over mij geroddeld omdat mensen mij niet normaal vonden en maar een gek kind vonden. Omdat ik zo stil was en verlegen. Nog steeds krijg ik hier vuile blikken van mensen. En ik snap niet waarom want ik heb nooit wat fout gedaan. Ik weet dat ik anders ben dan andere mensen. Door dat ik veel heb meegemaakt en ook een aantal dingen mankeer. Zoals autisme ( PDD-nos ) een angstoornis, paniekstoornis en lupus. Door mijn verleden en mijn autisme durf en weet ik niet goed hoe ik vrienden moet maken. En ook omdat mensen mij hier blijkbaar niet erg mogen is het lastig om hier mensen te vinden die mij wel mogen. Ik ben het zat om eenzaam te zijn. Dat ik nooit iemand zie van mijn eigen leeftijd. Of iemand heb om mee te praten en leuke dingen mee te delen. Zijn er hier lotgenoten?