eenzaam

ik voel me de laatste tijd eenzaam ik heb wel veel vrienden maar vaak kunnen ze niet
ik heb het gevoel dat me zus broer en ouders alleen lol hebben wanneer ik er niet ben
als ik in bed lig en ik hoor beneden gelach moet ik soms huilen, niet omdat ik het ze niet gun maar gewoon omdat ik me zo alleen voel
en alsof niemand van me houdt

heeft iemand dit ook?
en heeft iemand tips?

awww dat vind ik zielig voor je! <3 had ik vroeger ook wel, maar toen kreeg ik nieuwe vrienden en kon ik daar wel mee weggaan. zou het helpen om ergens op te gaan (sport, theater, dans…) zodat je daar nieuwe mensen leert kennen om lol mee te hebben ofzo? (: en je kunt er misschien ook met je familie over praten, misschien lucht dat wel op.

succes!

Klinkt echt zo zielig.
:sob::muscle:

(LL)

Ken dat gevoel wel een beetje ja. :c Up.

wah ja ik snap je wel
hoop voor je dat het beter wordt

ken dat gevoel wel jah,
mijn familie heb ik geen problemen mee, maar m’n vriendinnen sluite me soms een beetje buite omdat ze zeg maar met z’n 4en een groepje zijn al heel lang. Ik heb ook nog nooit een vriendje gehad… (volgens mij krijg ik er ook nooit een…)

haha wedden van wel? (:

Ik wil ook met haar wedden! Voor heel veel geld!

Het komt allemaal wel goed, meisje.

nah, heel veel geld is zielig… dan is ze eerst onzeker en dan moet ze ons ook nog veel geld betalen ook! =D

jaa ik snap je wel
ik heb echt veel vrienden, en als ik dan zin heb om iets af te spreken en ze kunnen allemaal niet, dan voel ik me wel eens eenzaam ja
maar dat is voor eventjes en dan is het weer over
ik hoop dat dat bij jou ook zo is

Ja, dat heb ik de laatste tijd ook wel een beetje. Me vriend heeft het een halfjaar geleden uitgemaakt en daar was/ben ik echt (nog steeds wel een beetje) kapot van. Mrja… ik heb me zusje tenminste nog (A) :slightly_smiling_face:.

Je kan ook wel dingen met bijv. je moeder doen? Of vraag gewoon aan je familie of ze een spelletje willen doen ofzo.

xxx
succes! :slightly_smiling_face:

bedankt allemaal <3

en ja ga maar is proberen erover te praten met me vader

Dat heb ik dus ook.

Ik heb dit gevoel nu ook.

Ik ben ziek, dokters weten niet wat het is. Alles wordt om me heen zo zwaar ik kan de druk van school niet aan. Ik kan niet meer zo goed werken en op stage voel me alleen. Mijn vriendje heeft alles voor me over maar ik heb gewoon geen kracht om hem nog zo vaak te zien. Ik heb hem nu al sinds vorig week zaterdag niet gezien en weet dat het hem pijn doet.

Ik heb dit dus ook! Mijn ouders en me twee broers hebben altijd super veel lol en als ik er dan weer aan kom niet. Ik voel me ook vaak eenzaam. En als ik iets wil afspreken met vriendinnen moeten ze meestal werken en ik wil ook heel graag uit, maar dat vinden ze maar saai. En heb ik echt een gevoel dat ik iets mis…

:frowning_face:, je ziet gewoon aan jou manier van typen dat je het echt even zwaar hebt.
Toon nog meer initiatief aan je vriendinnen om af te spreken, bedenk leuke dingen om te doen, en kunnen ze niet, dan stel je een datum vast waarop ze wel kunnen, ookal is dat over een tijdje pas. Je vriendinnen zien dan echt wel dat jij moeite in de vriendschappen wil steken, en dat je vriendinnen ook meer initiatief gaan tonen :slightly_smiling_face:
en verder over je familie, praat idd met ze. Het is heel moeilijk, maar nadat je ze het verteld weet ik bijna wel zeker dat ze jou er ook meer bij betrekken!

Ik hoop dat je je snel weer gelukkiger voelt. :slightly_smiling_face:

Dat gevoel heb ik soms ook.
Dat komt zo maar uit het niets…
Heb het wel eens als vriendinnen zo maar op het laatste moment afbellen zonder dat ze een reden hebben.
Of bijvoorbeeld laatst stond ik buiten te wachten op mijn moeder en mijn vader moeder en zusje stonden nog binnen die gaven elkaar een knuffel… Toen kreeg ik wel even een steek… Dat geven ze mij nou nooit eens.
Het is gewoon een gevoel, ik denk dat meer mensen daar wel last van hebben!
Je kan er over praten… maar het kan ook zo weer over gaan en dat je weer een hele tijd daar niet aan denkt.
Ik weet dat ik geen nuttige tips voor je heb hierover. Maar ik wou je wel even vertellen dat je niet de enige bent die dat eenzame gevoel soms heeft!

STERKTE <3

mijn ma maakt zich nu ook al zorgen over dat ik later geen vriendje kan vinden :pensive: omdat mijn 2 nichten van 30 en 23 allebij geen vriendje hebben. (die van 30 heeft er nooit 1 gehad) maar die 2 gaan echt nooit uit! halooooo ik ben 15, door me ma maak ik me er nu wel zorgen over :pensive:

ik had dat vroeger ook heel vaak, maar toen ineens leerde ik constant
meer en meer nieuwe mensen kennen
dus go and meet some new people (:
serieus het komt allemaal wel goed ^^ go and just have some fuuuun

Ik heb dan vroeger ook heel erg gehad…
Nu nog heel af en toe en dat terwijl ik een vriend heb…
Veel kun je er toch niet aandoen eigenlijk…