Eenzaam

Hoi hoi.

Een tijdje geleden heb ik hier al een topic over geopend geloof ik. Ik ben iemand met weinig vrienden, door ziekte en beperking heb ik geen school of werk op dit moment. Wel heb ik een lieve vriend.

Ik baal ontzettend als ik meiden zie die een beste vriendin hebben. Dit wil ik ook. Het is mij alleen nooit gelukt en heb al vanalles geprobeerd. Sport, internet, etc. Leuke clubs kan ik niet vinden zoals een leesclub of zoiets.

Kan iemand mij tips geven om vrienden te zoeken? School of sport is nu geeb optie.

Ik woon in Nijmegen en heb me rot gezocht naar dingen. Ik ben afhankelijk van het OV ook nog helaas.

Ik voel me steeds kutter omdat het zo leeg is en ik wil al zo lang een beste vriendin of gewoon een goede. Ik ben 22 jaar overigens.

Alvast bedankt!

Ik herken heel erg je gevoel! Mijn tip is we hebben op deze site (grilscene)
veel topics van whatsapp vriendinnen of opstap. Er zit vast wel een categorie tussen voor jou!

Ik zou ook best willen afspreken maarja nijmegen is niet echt om de hoek.

Inderdaad de laatste tijd zijn er wel meer van dit soort topics opgekomen en er is ook veel reactie geweest dus je bent zeker niet de enige! Kijk rond en stuur wat mensen een berichtje mocht je dat leuk lijken, denk dat ze er allemaal (en ik ook uiteraard) wel voor open staan.
Ik ken je verhaal ook wel, wel studeer ik dan (al ga ik stoppen) maar het is frustrerend om te zien hoe iedereen vrienden heeft en jij niet.
Mij mag je ook altijd een berichtje sturen, ik woon bij Arnhem en ga volgend jaar waarschijnlijk in Nijmegen studeren!

Hoi vervelend dat je zo beperkt bent ook om dingen te doen, ben je lichamelijk beperkt of verstandelijk? of allebei, dat kan natuurlijk ook. Het valt me sowieso de laatste tijd op dat heel veel meiden hier last van hebben, vaste vriendschap behouden, hechtheid onder elkaar en eenzaamheid oplossen. ik merk zelf ook dat de periode van het jaar het niet beter maakt, gevoelig voor depressie , mijn tip is afleiding maar dit is makkelijker gezegd als gedaan zeker met je beperking. Ik woon in Nijmegen en als ik je iets beter ken zou ik best is met je willen afspreken