Eenzaam

Hallo !

Ik weet niet of er een soort topic van dit is, waarschijnlijk wel maar ik wil weten of iemand hier ook last van heeft of er iets aan gedaan heeft?
Ik heb een lief vriendje en een vriendin en een topfamilie. Maar ik voel me best eenzaam, en ik weet niet hoe dit komt. Ik ben best wel slecht in vrienden maken door onzekerheid en als ik het probeer is het echt awkward en het klikt dan niet… Ik had eerst nog een vriendin maar die heeft me aan de kant gezet voor dr vriendje, en dat doet me vaak ook wel pijn… maar ik weet dus niet hoe t komt en ik vind het best wel vervelend. Heeft iemand tips/meegemaakt/ofzo ?

xx

Hee,
Maak je geen zorgen, iedereen heeft dit wel eens :slightly_smiling_face: Je kan wel oefenen met contact maken door bijvoorbeeld bij een sportvereniging oid te gaan. En het scheelt al heel erg veel als je blij kijkt, dan stappen mensen ook sneller op je af! Ik ben heel lang erg verlegen geweest en ik denk dat het ook een fase is waar de meeste mensen even doorheen moeten, dus maak je niet druk. Het komt allemaal wel goed!
Xx