eenzaam

de eerste weken van de vakantie had ik altijd iets te doen ofwel was ik op vakantie op kamp of wat dan ook, maar nu zijn al mijn vrienden op vakantie of staan als moni op één of ander kamp en ik zit gewoon thuis
Vanavond is er in het stad hier een paar optredens waar ik naartoe wil voor de sfeer maar ik heb gewoon geen idee wie ik moet meevragen

haha upje voor jou, ik heb hetzelfde. ook al mijn vriendinnen zijn op vakantie nu. maar ik werk nu gewoon iedere dag, wel saai maar heb ik teminste iets te doen…

Als ik van een kamp ofzo kom en daarna thuis alleen zit voel ik me soms ook zo ontzettend eenzaam en depri… Ik denk dat het komt omdat je eerste weken altijd iets te doen had… Ik zou zeggen, geniet van het niets doen :slightly_smiling_face: dit kan zeer gemakkelijk door gewoon buiten met je ipod in te zon te liggen, met een bak chips een nieuw seizoen te kijken van je favoriete serie, je kamer een make-over te geven, een taart bakken, fotoshoot houden, creatief bezig zijn,… kortom allemaal dingen die je gezellig in je eentje kunt doen.
Misschien heb je een zus of broer die mee wilt naar die optredens? Of een oude vriendin die je al heel lang niet meer gesproken hebt? die zal het dan vast zeer leuk vinden dat je nog eens met haar wilt afspreken :slightly_smiling_face:

Oh en misschien nog een tip!
Ga ergens heen waar je nieuwe mensen leert kennen! Dan heb je een heleboel nieuwe vriendinnen waar je iets leuks mee kunt gaan doen :slightly_smiling_face:
Misschien een speelplein ofzo?

Eerlijk gezegt snap ik dit soort dingen niet echt, er zijn zoveel dingen die je kan doen,
Als je nu elke dag alleen zit, elke dag geen vrienden heb, dan snap ik het (heb ik zelf ook),
Maar komop, het is voor een paar dagen, dan kun je toch wel wat verzinnen ;’)

Maarja, de dingen die hier ook al staan;
Met muziekje in de zon zitten, iets bakken, fotograveren, schilderen, fimo-klei, andere hobby’s, film kijken, stuk fietsen, extra groot stuk met de hond wandelen (en dan niet echt wandelen, maar meer dwalen en kijken waar je uit komt, als je geen hond hebt kan het ook op de fiets. Leuk om te doen, en je word sneller en mooier bruin dan in de zon zitten), een keer iets leuks met je zusje/broertje doen (zwembad, etc)…

haha ruilen? mensen vragen mij steeds om ergens heen te gaan maar ik zeg steeds af omdat ik gewoon geen zin heb :’)

mja ga anders gewoon alleen naar die optredens, er staan vast wel groepjes mensen of mensen die alleen zijn en waar je je bij aan kan sluiten :slightly_smiling_face: niet geschoten is altijd mis

Dit heb ik al de hele vakantie, maar ik ga over een week drie weken naar Spanje dus dan is dat probleem opgelost.
Ik wil wel graag nieuwe mensen leren kennen, maar waar? (ik ben 14) Ik zou dit graag zelf willen doen dus zonder vriendin.