Hoii!,
Bij mij in de klas zijn er veel groepjes en nou pas ik nie echt in een van die groepjes, mijn vriendinnen zijn allemaal naar andere klassen gegaan en hebben daar andere vrienden gevonden en zij laten mij links liggen. Ik kan gewoon goed opschieten met de anderen en ik doe gewoon aardig tegen ze en ik heb ze ook wel eens meegevraagd naar de stad of naar de efteling (ik heb een abbonement) oid maar soms wil er dan wel eens iemand mee alleen het moet dan altijd van mijn kant afkomen, ik probeer het echt wel maar zonder dat ze het doorhebben word ik eigenlijk best wel buitengesloten door hun. Ik voel me altijd best wel eenzaaam, dit maakt me onzeker. Ben ik niet leuk genoeg? Andere mensen gaat het zo makkelijk af. Ik heb er over na zitten denken om van school te wisselen (ik zit nu in de derde), maar ik ben bang dat het op die nieuwe school weer precies hetzelfde gaat. Zijn er anderen die dit herkennen? Als je me een keer een berichtje stuurt kunnen we nummers uitwisselen. Misschien met meerdere mensen een appgroep? Lijkt me wel gezellig!
xxx
Hee, zo’n appgroep lijkt mij echt gezellig! ik doe graag mee
OMGaassh ik heb precies hetzelfde probleem… maar ik probeer niet met mijn klasgenoten om te gaan eigenlijk. Ik zit ook te denken om van school te wisselen, maar dat komt niet alleen door mijn klasgenoten, maar omdat ik meer in de creatieve sector wil doen. Anyways je kunt me noten als je wilt!
Een appgroepje lijkt me ook gezellig