Eenzaam maar niet alleen.

Hey!

Ik zelf ben een erg sociaal iemand maar toch leg ik moeilijk contacten. Zelf heb ik maar 1 vriendin, die me soms ook gewoon negeert, omdat ze te druk is met haar homo vriendje waar ze trnslotte maar 9 v/d 10 keer chauffeur moet zijn. Ik heb een rijkgezin, 6 mensen namelijk, maar toch ben ik eenzaam. Ik ben namelijk altijd het buitenbeetje van t gezin geweest. 'T pispaaltje. Sinds me 14e loop ik in therapie, ben nu 17. Ik ben nu zelf aan t studeren en ga met mn 18e uit huis.

Na n paar jaar therapie heb ik eindelijk een diagnose, BPS ( Bordeliner persoonlijkheids stoornis ) ik schaam me er voor en ben bang dat ik een stempel krijg… Heeft iemand tips om me beter te laten voelem? :pensive:

hey! Ik wil zeggen dat ik ook BPS heb. Het is moeilijk… zeker met contacten leggen. Richt je gwn op je studie en ga ervoor! Er komen vanzelf wel mensen op je af. Wil even zeggen dat je niet alleen bent :slightly_smiling_face: Ben zo blij dat er iemand is met het zelfde probleem! <3

Ik voel me ook erg eenzaam, heb maar 2 vrienden maar zelfs rond de feestdagen hebben ze geen tijd voor me… erg klote!

Misschien een keertje iets nieuws doen met 1 van je familieleden? Proefavondje sporten bij iets wat je interessant lijkt ofzo? Dan heb je meer contact met je familie + kan je nieuwe contacten proberen te leggen (wat misschien zelfs makkelijker gaat met je familielid erbij) en probeer je ook nog eens wat nieuws uit! :grinning: