Bij voorbaat al excuses voor dit emo topic, ik kan met niemand praten en ik moet mijn verhaal kwijt!
Ik voel me zo alleen, ik heb geen vrienden in de buurt, en als ik me zo rot voel vraag ik me af of ik uberhaubt wel vrienden heb.
Ik zit wel bij een psychiater, ik heb al vaak aangegeven dat ik het te zwaar vind worden en er niet meer tegen kan maar ze hebben overal wachtlijsten en hier dus ook, ik moet nu wachten tot januari voor therapie, en ik weet nieteens wat voorn therapie en of ik me daar wel goed bij voel.
Ik heb een dagbesteding maar ik ben vandaag thuisgebleven omdat ik het eng vind om zo ver met de fiets te moeten gaan…ik voel me gevangen thuis en ik ben bang dat men moeder boos wordt als ze zo thuiskomt. We zouden gisteravond ook naar de stad gaan maar ik voelde me weer naar en kon daarom niet en was ze ook niet blij mee.
Ik zal zo graag willen dat iemand in me geloofd, bij me is en niet boos word om de dingen die ik wel of juist niet doe want ik doe echt men best!
Ik had ook gesprekken met zo`n man maar dat klikte echt niet, daarom had ik gister afgebeld (na het laatste gesprek was ik helemaal overstuur en kan ik ook in men eentje weer naar huis). Gelukkig vond mijn omgeving het wel goed dat ik niet ging, maar die man zei zo: daarom kan je toch niet afhaken? Ik weet dat wat ik gedaan heb goed is maar die hulpverlener praten altijd zo dat de schuld niet bij henzelf ligt…En daarom ben ik ook bang voor januari, als die therapie niks is voor mij heb ik een probleem.
Nou, ik moet mijn verhaal ff kwijt, ik weet ook niet wat julie ermee moeten eigenlijk maarja!