eenzaam achtergebleven

Ik ben 2 maal gedumd op 2 maanden tijd… mijn gevoelens voor mijn 1e ex gingen weg toen ik iemand anders vond. nu ben ik ook gedumd geweest door mijn 2de ex… ik ben nog verdrietiger dan anders. ik ben iets te rap aan een nieuwe relatie begonnen. hij zegt dat hij gwn vriende wil blijven maar ik heb al een tijdje niets meer van hem gehoord, en ik twijfel aan zijn oprechtheid… ik wil hem nog altijd doodgraag terug!! ik wil hem!!

Wooh, het klinkt wel een beetje wanhopig :flushed:
Maar ik begrijp je op zich wel!
Neem het initiatief en probeer zelf contact met je ex te maken…Of heb je dat al gedaan?

En ik hoop dat je hiervan geleerd hebt en dat je je de volgende keer niet zo snel in een nieuwe relate zal storten!

gedumpt, schat. zo schattig, dat je gedumd schrijft. hahahahaha, gedumd

Ik vind dat je hem moet vergeten. Gewon laten voor wat -ie is. En ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is, maar gewoond doen.

Ik heb al op een maand 2 berichten gestuurd… hij antwoordt wel maar hij doet niet meer zo lief als vroeger… het komt altijd van mijn kant nu mag hij eens moeite doen voor mij

Laat het gewoon.
Als het uit is wil je diegene meestal terug. Maar als je terug gaat eindig je dan niet weer in dezelfde situatie?

Ik zou wel wachten met je volgende relatie totdat je echt over hem heen bent!

Dat laatste klinkt nogal wanhopig, sorry.
Maar, als die jongen zegt dat hij vrienden wil blijven met je, en hij laat niets meer van zich horen, dan is dat een teken dat hij dat toch niet wilde. En dat moet je accepteren. Hij is niet voor niets je ex. Het is goed als je een goede relatie hebt na je verkering, maar als het niet zo is weet je waaraan het ligt, namelijk jullie zijn exen.

Het kan ook zijn dat HIJ zich voor iets schaamt, dat hij niet durft terug met je te praten/af te spreken, omdat hij bang is voor je reactie.

Mogelijkheid 3, het is een ZAK. Hij belooft je dingen maar komt zijn beloftes niet na. Bah, wat een stommeling.

Maar nu to the point. Misschien kan jij proberen je wat minder snel bloot te geven aan je (toekomstige) vriendjes. Mensen raken vaak snel geschrokken van iemand die, boem pats, zijn gevoelens op tafel gooit. Dat schrikt ze af. Geef jezelf beetje bij beetje vrij.
Stel je niet te beschikbaar op. Zorg ervoor dat hij je niet na een maandje beu is (al kan dat ook aan de jongen liggen). En vertrouw de ander ook niet zo snel. Laat je vertrouwen in je vriend niet misbruiken dóór die vriend (al ligt dat aan de persoon).
Ik zeg niet dat je dit allemaal doet hoor, gewoon advies/raad/whatever.

Oké, lang lulverhaal. Hopelijk heb je er wat aan.

STOP met moeite te doen. Hij wil duidelijk niet, anders zou hij wel hetzelfde doen als voorheen.