Hoi allemaal,
ik mag van mn ouders een nieuw matras uitzoeken:) en nu ben ik dus een beetje aan het twijfelen. Ik heb nu een 1 persoonsbed die ik eigenlijk wel prima vind maar als ik ooit een tweepersoonsbed wil dan is nu het moment! Aangezien je behoorlijk lang met een matras doet.
Ik ben trouwens 18 en heb 1,5 jaar een vriend nu, dus wat dat betreft is een tweepersoonsbed wel handiger qua slapen.
Maar ik heb niet zo’n hele grote kamer, (10-11 m2)
en ik moet dan een nieuw ‘bed’ kopen, en dekbed en overtrekken etc en dat is bij elkaar toch alweer een paar 100 euro die ik wel zelf moet betalen.
En ik zit er ook over te denken om volgend jaar op kamers te gaan in amsterdam (daar studeer in nu) en aangezien de kamers daar nogal klein zijn en ik mijn goede matras wat ik nu krijg dan wel mee wil nemen is een tweepersoonsbed ook niet heel handig…
Als ik een tweepersoonsbed neem, neem ik een redelijk ‘goedkope’ van de ikea, iemand daar ervaring mee? Ik heb nu een zelfgemaakt 1persoons bed en die is zo degelijk! Piept en kraakt niet etc en dat wil ik echt niet in de toekomst!
dus:
tweepersoonsbed
Handig voor samen slapen met vriendje
Ik maak ook altijd huiswerk op mn bed dus lekker veel ruimte
nu is het moment om er 1 te nemen anders houd ik nog heel lang een 1 persoons
eenpersoonsbed
ik hoef geen nieuw bed, nieuwe dekens etc aan te schaffen
ik kan hem meenemen naar mn kamer in amsterdam destijds
het past goed in mijn niet zo grote kamer
wat zouden jullie doen?
xx