eenmalig zoenen

Hey,
Afgelopen zaterdag had ik een feestje en daar kwam een jongen van mijn school die ik al wel een tijdje ken. We hebben de hele avond met elkaar opgetrokken en over echt van alles gepraat. Toen hij wegging hebben we gezoend, dit was alleen echt eenmalig voor ons allebei want we willen verder geen relatie ofso en er was ook drank bij betrokken. Mijn vriendinnen vinden nu dat ik mezelf verlaag en nu een rare reputatie krijg die ik niet waard ben.
Anyway, waar ik naar toe wil met dit verhaal. Word je gelijk gezien als een slet / makkelijk te krijgen als je een avond eenmalig met een jongen zoent? Verder gebeurt dit eigenlijk nooit, het is niet zo dat ik elke week een andere jongen zoen, dit gebeurt echt maar 1 keer in 4 maanden ofso. Ook zou ik nooit een jongen zoenen die ik niet ken en meerdere jongens op 1 avond vind ik echt not done… Maar anyway, ben ik nu echt zo makkelijk te krijgen als zij zeggen?

Ik vind je absoluut geen slet als je één keer met een jongen zoent. Ik vat hieruit op dat je het vooral deed ,omdat je drank op had, dus let hier wel op dat je rustig aan doet met drank :wink:. Verder vind ik het trouwens heel raar dat je vriendinnen dat soort dingen tegen je zeggen…

Die reacties van je vriendinnen slaan echt nergens op. Natuurlijk ben je geen slet als je eenmalig met een jongen zoent.

Naja makkelijk. Zo zou ik het niet noemen, maar ik vind het zelf zo nutteloos om zomaar met iemand te zoenen. Voor mij moet er wat meerwaarde achter zitten, maar als je dat zelf niet zo ervaart, ga gewoon lekker door met wat je doet. Leef en laat leven toch?

Ik denk dat je vriendinnen vooral bang zijn dat andere mensen je zo gaan zien en dat ze je willen waarschuwen. Maar zoen lekker met wie je wilt, daar heeft een ander niks mee te maken.

Ach iedereen zoent wel eens met iemand tijdens uitgaan/feestjes! Je bent geen slet.

Nee totaal niet! Je bent daarom echt geen slet, bij ons op school is er geen feestje zonder dat mensen met elkaar zoenen en dat hoeft echt niet gelijk iets te betekenen. Als het moment gewoon daar is moet je het gewoon doen, maar als je je er zelf niet lekker bij voelt moet je het natuurlijk niet doen.