Eend gevonden!

[b]Wat moet ik doen? ik heb een eend gevonden die niks meer kan… Voeren? Borstelen? :stuck_out_tongue: Echt een zielig ding. (A)

x Help :stuck_out_tongue:[/b] @ Urk

noooh
houden! dierenarts

Waar heb je 'm gevonden dan?
Misschien de dierenambulance bellen? Haha, geen idee

Dierenarts ja, hallo kben geen miljonair x’D Ik woon tegen een sloot, en toen lag die eend op het gras achter het hekje, dat beest kon niet meer lopen. ik durf hem ook niet te pakken. en hij is nu door eeen gaatje in het hek in de sloot maar kan ook niet zwemmen… HELP xD

Dat ding kan niet lopen (A)
En nee, ik laat hem niet gaan want dan wordt ie opgevreten door een rat ofzo. D:

Dat ding kan niet lopen (A)
En nee, ik laat hem niet gaan want dan wordt ie opgevreten door een rat ofzo. D:

Dierenambulance.
Dierenarts.

GEEN WITBROOD geven. Dat beest hoef je geen eten te geven, want daar doe jij waarschijnlijk meer kwaad dan goeds.

dierenambulance, die zeggen dan datje m eerst wat moet voeren
en dan moet je een uur later terugbellen en als die dan nog niks doet
dan komen ze m halen… maar je moet m niet te veel aanraken
want dan beschadig je zn vetlaag ofzoiets… nja sterkte ^^

SUPERsnoezig <3
ik hou van eenden :q
kunnen jouw ouders de dierenarts niet betalen?

Dierenambulance bellen
Denk niet dat ie gepakt word door een rat… denk eerder katten XD :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

:O! Tuurlijk wel, als het nodig is ga ik naar de dierenarts. Maja, ik kijk wel hoe het gaat >.< Brb ik ga kijken.

Je moet gewoon met hem naar de dierenarts. Niets ‘mja ik kijk wel hoe het gaat’.

Ga naar de dierenarts!
(Vele dierenartsen behandelen zelfs gratis gevonden dieren…)

gewoon lekker laten liggen, is de natuur…

De dierenambulance bellen , dat kost jou geen geld.
Dan kunnen ze de eend meenemen , miss niet leuk voor jou maar wel goed voor dat beestje , want als hij leid laten ze hem inslapen , is beter voor het eendje , en anders verzorgen ze hem en laten ze hem dn weer vrij.
Je zou ook eventueel alleen kunnen bellen , en vragen wat je moet doen .
Maar ik zou hem laten ophalen door de dierenambulance, bedoel t is geen huisdiertje. :slightly_smiling_face:

xx

Waarom zou je m moeten borstelen?

uhm borstelen?? xd ik zou hem niet gaan borstelen hoor, waar slaat dat op xd
bel gewoon de dierenambulance!

DAT beest ??
bel de dierenarts! het is een dier, veel artsen willen dieren gratis helpen! en wat de anderen zeggen hier boven. behalve laten liggen. doe hem anders in een doos ( zonder op te pakken ) en geef hem wat water. en geen witbrood

Urk? o.o (daarwoonikook:3)
Gewoon dierenambulance bellen :slightly_smiling_face:

kan je veren borstelen dan :3