Een zomer vol geheimen in Frnkrijk (doorgaan,stoppen?)

hallo,
ik heb een verhaal geschreven over 5 jongeren die daar elk jaar naar toe gaan.
zegmaar wat je ervan vind.
het gaat over:
Layla , Brutaal knap meisje lang en dun en donkerblond krul haar maar heeft een geheim en het word moeilijker en moeilijker die te verbergen.
Shaunie, beste vriendin van layla heeft ook gehiem word moeilijk die voor elkaar te verbergen…
David, hele goede vriend van de meisjes heel erg aardig en is homo.
Branden knappe jongen die elke dag weer een andere vriendin heeft.
Mike – leuke jongen en is altijd gesellig.

‘Hoeveel zakken chips willen jullie ,3,4,5,6 ?zeg het maar’ riep Shaunie enthousiast naar ons.
‘6’ gilde ik meteen . Terwijl ik naar Shaunie toe liep. En ook David,Branden en Mike kwamen aangelopen en riepen in koor ‘6 natuurlijk’. David , branden ,Mike, Shaunie en ik zijn van jongs af aan al vrienden en niet zomaar vrienden nee super vakantie vrienden. Zoals we ons zelf vroeger altijd noemden. Inmiddels zijn de allemaal rond de 16 jaar. En dus oud genoeg om te feesten en te drinken. Niet dat we dat hiervoor niet deden maar toch.
We hadden veel contact gehad via msn , maar het was heerlijk om hier weer bij elkaar te zijn.
Hier in frankrijk hadden we een band een hecht groepje vrienden. En iedereen voelde zich bijzonder dat wij elkaar al zo lang kenden en met elkaar omgingen. Dit was de eerste avond zinds vorig jaar dat we elkaar weer zagen (afgezien van skype dan). En dat zouden we gaan vieren met chips ,drank en een heleboel lol. Maar sinds vorig jaar was er iets veranderd met mij. ‘Laylaaaaaaaaaaa’ riep Shaunie, mij uit mijn gedachten halend. ‘Uhh ja’ antwoordde ik .
We vroegen welke drank mee zouden nemen, Pasoa, amaretto of shotjes?’ vroeg Shaunie met een grote glimlach. We nemen ze allemaal! Andwoordde ik. Een paar uur later zaten we op het strand. Shaunie en ik zaten naast elkar, ik af en toe leunend met mijn hoofd op David zijn schouders en Shaunie leunend op mijn schouders. Branden en Mike zaten tegen over ons. Ik keek naar de zee, en naar mijn vrienden. Branden zag er even knap uit als altijd, hij droeg een lange spijkerbroek met een zwart-wit geblokt blouse erover. Wat een super sexy effect gaf. David zag er geweldig uit zoals altijd alles tip top verzorgd. En Mike, nouj a Mike was Mike, hij droeg een oude broek met een veel te grote trui erboven. Even later zag ik dat het al aardig op schoot met de drank en dat ik eerlijk gezegd meer dan genoeg gedronken had. Toen ik dat besefte begon ik alleen maar meer en meer te drinken.

doorgaan stoppen?

Je titel klopt niet denk ik

doorgaan.

oja sorry, nouja 1 letter vergeten.
Mensen doorgaan of stoppen?
Groetjes.

doorr

bij 5 x door plaats ik een stukje.
X

Doorgaaaaaaahaaan.

-

sorry , ik heb ook dislexy vandaaar.
xx

-

dooorgaaan!

het lijkt me een leuk idee!
en dat je dyslexie hebt, begrijp ik.
maar je maakt ook allemaal fouten met leestekens,
zoals komma’s, die komen achter een woord dan een spatie, en dan ga je verder met het volgende woord. en zoals Frankrijk, schrijf je zonder hoofdletter etc!
probeer daar op te letten,
ik zal je ook best willen helpen, als je dat graag wilt?
door dit stukje te verbeteren, (zover ik dat kan)

Hee,
ik snap het als jullie dat vervelend vinden,
ik heb er zelf helemaal geen last van, Maar dat is logies als je het niet ziet.
ik zal het verhaal de volgende keer wel in word typen.
En als ik twijfel zal ik het stukje eerst naar jou sturen;)
tanx!
en het lijkt nu net of ze hele erge geheimen hebben maar het is meer dat ze ergens mee zitten niet een heel groot geheim ofzo!
XX

Ik snap hoe het is om dyslexie te hebben.
En als je dyslexie hebt vergeet of heb je niet die dingen niet door.
Dus probeer het zo goed mogelijk.
En het is slim om het eerst in word te typen.
Sowieso want dan raak je het verhaal zal maar zeggen niet “kwijt”
Maar wat ik me af vroeg, doe je misschien ook iets tegen je dyslexie.
Door bijvoorbeeld een soort cursus ofzo te volgen.
Want ik word er wel mee geholpen en dat helpt echt.
Oke, sorry voor dit hele verhaal haha.
Maar ga vooral door dus!
xoxo

Geeft niks hoor.
Nee, dat heb je bij ons in de buurt en op school niet.
maar ze zijn er mee bezig en dan ga ik de cursus volgen.
Bedankt.XX

ik kan even niet meer posten vanwege prive rednenen sorry:(

ik heb een tijd niet meer gepost maar ga nu weer verder met het verhaal sorry…

ik probeer mijn ogen te openen maar dit gaat moeizaam. mijn lichaam voelt zwaar, zelfs mijn oogleden voelen zwaar aan. ik probeer mijn hoofd op te tillen maar ik voel meteen een stekende pijn. ik leg mijn hoofd weer neer op het kussen. ik kijk om me heen en schrik. dit is mijn bed niet, dit is een luchtbed! en dit is mijn kamer niet. het is zelfs geen kamer het is een tent! wat heb ik nou weer gedaan? denk ik. ik voel met mijn hand onder het kussen en ik heb geluk mijn mobiel ligt er. snel pak ik mijn mobiel en ga naar mijn contacten. ondertussen probeer ik recht op te gaan zitten en schuif het dekbed van me af. dan schrik op nieuw. ik merk niet dat David al opgenemen heeft. en begin te schreeuwen: ‘neeeeeeeeeeeeeeeeeee!’ dit kan niet. ‘Layla wat is er?’, hoor ik David opeens zeggen. ‘Weet jij waar ik ben?’ , vraag ik doornormaal. ‘Wat is dat nouweer voor stomme vraag.’, zegt David geirriteerd. ‘Nee ik meen het. ik ben net wakker geworden in een tent. maar ik heb geen idee waar ik ben. dus, wat is er gister gebeurt? zeg alsjeblieft dat je weet waar ik ben.’, smeek ik bijna. even is het stil. ‘uhm lay ik heb zelf ook niet thuis geslapen. maar je kunt tog gewoon daar weggaan en hierheen komen?’, vraagt David. ja kon dat maar denk ik. ‘Uhm david dat kan dus niet. ik heb een klein probleempje, ik ben naakt en heb geen idee waar mijn kleren zijn.’ ik hoor David lachen. ’ als je nou even met een handoek om nar buiten gaat en mij verteld wat je ziet kom ik je zoeken dan praten we dan wel verder.’ ik vertel david dat ik een rode tent zit bij de rivier. ik heb mijn dekbed om me heen geslagen en ga buiten staan. op een gegeven moment zie ik David aankomen met kleren!

upp ’

uppp (A)

ga maar verder (: