Een zeik van een vriendje

Wat heb ik een zeik van een vriendje ik zeg, als ik het uitmaak neem je dan meteen met een ander ?(En ja zo is de situatie). Zegt ie: ‘maybe’. Uitmaken?

Aangezien jij zo over je vriendje praat, ja. :")

Oke? Apart.

Wauw, net alsof jij zo lief doet.

Debiele vraag ook om te stellen.

Klinkt als een top relatie, ga zo door.

Ja sorry hoor, hij zegt soms dat ik een klote wijf ben ;(

En nee ik post dit niet om gemene reacties te krijgen dus dat hoeft ook niet zo van mij

wtf.

Ja sorry, maar als hij jou een klotewijf vindt, en jij hem een zeik, waarom ben je dan nog samen?

Stel dat soort scenario’s niet voor, wordt niemand blij van. Als hij je serieus een klotewijf noemt zou ik toch even een gesprekje met hem beginnen.

omdat hij zijn ‘ik ben een superlief vriendje’ heeft en het omgekeerde

Zulke vragen moet je sowieso niet stellen, mogelijk krijg je een antwoord waar je niet op zit te wachten + zet je alleen nog maar meer aan het denken en maakt je nog onzekerder in je relatie.
Als ik dit zo lees zit je relatie sowieso al niet lekker in elkaar, is al genoeg gedoe.

Een verhaal heeft twee kanten én dit is nogal weinig informatie om een mening te geven over het wel of niet beëindigen van een relatie, denk ik zo.

Je weet zelf het beste of je het uit moet maken of niet.

Zo hee, ik moest je beginpost echt 5 keer lezen voor ik (denk ik) begreep wat er stond.
Ik vind het een gekke vraag van jou aan je vriend.

Ik denk oprecht dat jullie elkaar heel erg gelukkig gaan maken.

Niet dus. Als je het wilt uitmaken, gewoon doen, je wilt dat vast niet voor niets. :slightly_smiling_face:

Beetje een gekke vraag om boos over te worden, vind je niet?
‘Als IK het zou uitmaken, zou je dan meteen een ander nemen’. Wat had hij hier op moeten antwoorden volgens jou? ‘’’ Ja schatje, JIJ maakt het met MIJ uit, maar ik zal echt niet aan een ander denken nadat je me gedumpt hebt’’.
Sowieso niet uitmaken. Want als ik het zo lees passen jullie perfect door jullie manier van omgang met elkaar.

.__.