een week te vroeg ongesteld?

Ik weet niet zeker of dit in het seks forum moest of hier, anders moet het maar verplaatst worden ofzo.

Ik baal als een gek, ik word altijd regelmatig ongesteld en altijd rond de 4e van de maand. Morgen vlieg ik naar turkije voor een zonvakantie, en uit het niets ben ik net ongesteld geworden voelde het ook totala niet aankomen geen buikpijn enzo maar ben wel flink ongesteld. ik heb dit normaal nooit. iemand enig idee waarom je een weeek te vroeg ongesteld zou worden? want de laatste keer is serieus pas 3 weken geleden!!!

ps. ik ben niet aan de pil en niet sexueel actief… vroeg me het gewoon af want vind het wel raar.

Jezus denk gewoon even logisch na wil je?

Ja ht is echt heeeeeel vreemd rn uitzonderlijk dat je een week te vroeg ongesteld bent! Dat gebeurt nou nooit bij niemand!!

Volgens mij ben je ziek! :astonished:, ga snel naar de huisarts die verwijst je dan wel door naar de gynaecoloog.

Als het 3 weken geleden is dan klopt het toch gewoon?

Je bent gewoon een keer niet ‘regelmatig’ ongesteld. Shit happens.

Dit is echt een goed idee!
Ik zou je even helemaal laten onderzoeken hoor, dit is niet normaal.

als je het altijd regelmatig bent en dan een keer niet is het toch niet raar dat ik het gek vind. jezus zoek het topic ‘girlsceners worden steeds arroganter’ ff op wil je… normale reacties zijn tegenwoordig ook maar bijzonder.

Ja, net als normale topics.

wat doe je nog op deze site als je alleen maar arrogante reacties kan geven, ga je ergens anders vervelen dan ofzo

Ik vind het wel lullig hoor, deze reacties… Zij baalt hier heel erg van, en was in paniek. Dan denk je soms niet logisch na. Dat kan gebeuren. En dan wordt ze gelijk aangevallen met zulke reacties.

Nee hartelijk dank maar ik blijf, er is een groot menstruatie topic waar je deze vraag kan stellen. Klik.

Nou oké, dat had inderdaad eerder vermeld mogen worden, dit wist ik namelijk niet. En zij waarschijnlijk ook niet.

^^dat had je ook in je eerste post kunnen zeggen.

doe maar een slotje want ik weet genoeg, de volgende keer als ik een topic wil openen kijk ik wel uit. wat een arrogantie hier.

Jammer dat arrogantie en sarcasme hier hetzelfde lijkt te zijn.

Eh… je wordt altijd na 3 weken weer ongesteld?

Ik snap je reactie best wel, maar met zo’n houding maak je ook geen vrienden. Als je gewoon vriendelijk naar iedereen toe blijft, krijg je dat heus wel terug. En er zullen uiteindelijk altijd mensen tussen zitten die een gewoon antwoord geven.

Dat had ik kunnen doen ja, maar jij had ook de zoekfunctie kunnen gebruiken